Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Etablering af UR-Mærke

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 9. Feb 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Vi er 2 kammerater der går og bikser med ideen om at starte et ur-mærke.

Jeg er selv vildt begejstret for ure og har længe drømt om at design mit eget en dag.

Jeg har læst lidt forskelligt omkring at der skal findes ur-værk det ene sted og design et andet sted osv..

Mit spørgsmål til jer herinde er hvor kan man få produceret 1-5 eksemplar (prototyper) af sit design og hvor meget ville det koste?

Om ikke andet, hvor starter vi?

Tak på forhånd,

Fischer

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I tænker på design fra bunden - herunder jeres egen urkasse design, så taler vi RIGTIGT mange penge (mindst oppe i 6 cifrede tal ofte)
Urkasser støbte - stansede eller fræsede koster kassen i prototype sammen med I jo skal have special fremstillet skriverne med eget design + vel kransen i mange fald - + urglasset skal matche osv 0g det hele skal jo spille sammen i et værk der passer med kassen og skiven  - datohul, værksholder eller kasse der lige matcher  skive piller til den osv

Bemærk hvor få nye "special designede" ure der kommer. Det som kommer er færdige kasser og færdige skiver og værker sat sammen lidt på kryds og tværs, og for dameure lidt sten sat på her og der. Der er meget få egentlige nye designs fra bunden

Kasse, skiver, visere, standard værker fra Kina (ex seagul) Japan (ex Mioyta) Schweiz (Selita - Ronda osv= kan I jage via div Kina kanaler eller fra grossister i Europa>

Det er noget der koster, men langt billigst hvis I kan sammensætte ud fra eksisterende dele - i så fald start med at vælge værket da meget af det andet vil skulle passe med det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)