Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indberetning af moms på SKAT.dk - Kan ikke få lov til at betale?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har mange gange før indberettet moms uden problemer, men denne gang vil det bare ikke lykkedes. Normalt når man har indtastet sine oplysninger og trykket godkendt, får man mulighed for at betale sin moms - men jeg får kun knappen "Forside", og bliver sendt tilbage til start. Nu har jeg 5 "Tidligere indberetninger af moms" liggende fordi jeg har forsøgt 5 gange at indberette moms. Jeg burde ikke være fortidlig på den, da det er max 5 hverdage før man kan betale. Er der nogle som har en ide til hvad der sker her ?

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har nok fået indberettet så. Du kan se hvilken indberetning der er gældende i oversigten.

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg har indberettet, men ikke betalt. Jeg vil også gerne betale min moms.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Find betalingsID under skattekonto

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lykkedes det :) Mange tak :)

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)