Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til fyring af bestyrelsesmedlem i IVS.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen,

Jeg har et lille fint IVS kørende med en samarbejdspartner som er Alm. Direktør i dette.

Vi har en samarbejdspartner som ikke rigtigt yder sit ypperste hvilket han også har givet udtryk for på skrift og jeg mener derfor at samarbejdet bør standses så han kan komme videre. 

Hvordan skal dette forgå så alt er efter bogen?

Jeg får ud fra at der indkaldes til en genereltforsamling og herefter kan vi gennemgå hvad mulighederne er?

Google havde ikke lige umiddelbart et svar til mig, så jeg håber at en af jer kunne være mig behjælpelig? :-) 

Pft.

MVH.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Først taler I jo alt det i kan for at løse en konflikt, herunder tilbyder ham en pris for hans anparter. Hvis det ikke løse, så kalder flertallet til en generalforsamling efter vedgætgternes regler, og her vælger man bestyrelsen og hvis man overhovedet har en sådan, og så undlader man at vælge den pågældende til bestyrelsen. 


Denne er jo så stadigt medejer, det kan man ikke beslutte denne ikke skal være. Der kan findes - og BØR altid findes en ejeraftale hvor det står klart hvad man gør ved ueninghed og evt noget om løsning ved mediator og hvorleedes forkøbsret håndteres - men ellers kan I jo ikke på nogen måde bare vælge ejerskabet ud

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tusind tak for din kommentar.

Vi har møde her på mandag hvor vi mødes alle tre og snakker sagen igennem. Problemet ligger som sådan i at han ikke har bidraget til firmaet på nogen måde.

Vi beskæftiger os i Droneoptagelser / medieproduktion.

Det koster fandme det spidsen af en jetjager for at starte ud med det rigtige udstyr til at starte med.

Det har vi også hjemme, problemet er bare at det bare er mig og ham den anden der kun betaler/bidrager til indkøb. Vi arbejder på livet løs både med firmaet og deltid ved siden af for at få tingene til at hænge sammen i starten og det er sgu op ad bakke hvis det tredje ben ikke har gnisten til at føre firmaet ud på markedet.

Men endnu en gang tak for din tilbagemelding, Det er til stor hjælp. :-) 

God weekend til dig.

MVH.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)