Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outlook - Office 365

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg overvejer at anskaffe mig Office 365 Business Premium.
https://products.office.com/da-dk/business/office-365-business-premium 

Men jeg har et spørgsmål om Outlook som jeg ikke har kunne finde svaret på inde på Microsofts hjemmeside.
Er der nogen der ved om de emails man modtager i desktopversionen af Outlook automatisk bliver synkroniseret til webversionen af Outlook?
Eller afhænger det alene om man har opsat sin email til at være IMAP og ikke POP3?


Mvh.
Mads

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis du går efter Office365 ville jeg klart anbefale faktisk at bruge Microsoft Exchange (og derved vil mails blive hentet via Exchange også), alternativt hvis du bruger en mailklient der ikke understøtter Exchange, ville du skulle bruge IMAP - det sørger for at mail-program og Office365 er synkroniseret :-)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 28. Apr 16
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:
Er der nogen der ved om de emails man modtager i desktopversionen af Outlook automatisk bliver synkroniseret til webversionen af Outlook?

jeps noproblem bruger det hverdag :-)

Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

så længe du ikke opsætter den med POP3, ville dine emails altid være synkroniseret. Som standard opsætning i Office365 og Exchange ville de altid synkronisere dine e-mails, kalender og kontakter.

Med venlig hilsen

Zlatan Smajic

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar :) 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Lucas allerede har skrevet, så brug Exchange (ikke imap eller pop3) sammen med outlook - så fungerer det perfekt, så du både kan læse dine mails i Outlook på pc/mac, via webmail eller på din tlf.

Mails (og eks. også kalenderemner etc.) ligger på MS' servere og outlook, outlook web access, telefon etc. læser/henter dem bare derfra - på den måde er det hele synkroniseret og du ser samme indhold uanset hvor/hvordan du læser dine mails.

dbh. Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)