Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside - sesamsesam.dk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg vil godt have feedback på min hjemmeside sesamsesam.dk - vil du hjælpe mig?

Den er nu på et stadie, hvor jeg tænker jeg officielt gerne vil henvise til den og vise den frem og henviser glædeligt folk til den. Jeg ved dog også, at der altid er masser af ting der kan blive bedre, og man sikkert selv har stiret sig blind på nogen ting. 

Så lad mig endelig høre hvad du tænker om siden.

Det vigtigste er, at folk kommer over på Skab go' dialog og tilmelder sig vores kundeservicekursus

På forhånd mange tak. 

(og hvis du har et par bud på hvor jeg kan få nogen links, skal du endelig også give lyd)

Mvh

Steffen

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en flot side, men du skal have styr på DC og SEO

Held og lykke!
Niels Klint

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Fedt. Mange tak for det. Tak fordi du gad og tage dig tiden til at kigge på sesamsesam.dk 

Er der noget specielt du tænker på?

Arbejder løbende på SEO under videns-artiklerne om kundeservice som gerne skulle svarer på nogen af de ting som målgruppen synes er interessant. 

I forhold til DC, lad mig endelig hører hvad du tænker?  

Mvh

Steffen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

designet det synes jeg er flot lavet jeg savner dog et cvr nummer i fodnoten på din side , det kan dog være du ikke har et  jeg kan intet se på nogle undersider på din side 

siden peger en omvej hhtps engang det siger dette her seo tool https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering der er også andre ting du kan forbedre siger dette seo tool  

jeg har i min wordpress side sat op med htpps plug in jeg kan se det ikke fejler på min egen side , på undersider der går din side på www og uden jeg har løst dette problem med dette her wordpress plug in https://da.wordpress.org/plugins/https-redirection/

selv din page score er okay https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fwww.sesamsesam.dk%2F&tab=desktop så burde du kunne få den nemt lidt mere op med et god billedet plug in https://premium.wpmudev.org/blog/10-best-image-optimization-plugins-to-speed-up-your-wordpress-site/

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Mange tak for dit svar.

God pointe med CVR nummer - det er selvfølgelig glemt - men straks lagt på neders. Det giver mening, og skaber noget troværdighed. 

Sejt du også bruger Analyzeme den har jeg også brugt til at ændre en del ting. 

Får lige tjekket det plugin - det giver mening at bruge.

Jeg bruger WP SMUSH PRO til billederne, så den både har taget små og store billeder. Men er enig i, at diverse tools stadig fortæller at nogen billeder ikke er komprimeret så godt - den kan jeg ikke helt dreje.

Mvh

Steffen

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Sesam Sesam:

Hej Niels,

Fedt. Mange tak for det. Tak fordi du gad og tage dig tiden til at kigge på sesamsesam.dk 

Er der noget specielt du tænker på?

Arbejder løbende på SEO under videns-artiklerne om kundeservice som gerne skulle svarer på nogen af de ting som målgruppen synes er interessant. 

I forhold til DC, lad mig endelig hører hvad du tænker?  

Mvh

Steffen

Flere af dine URL'ere kan tilgås både med og uden www Og der angivet canonical for dem begge.

Prøv at tjekke søgeresultatet på Google her... Det er din redirect, som ikke sat korrekt op

Som kan du se, har Google registreret sider både med og uden www Det er helt klart udtryk for, at der er DC 

Du må IKKE læne dig for meget op af Analyzeme - der er flere fejl, som jeg har påpeget for flere måneder siden. men som de ikke en gang gad at svare på - og som stadig IKKE er rettet.

Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte mig 🙂

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt. Tak for det med URL med og uden WWW. Det var jeg af de klare opfattelse af der var styr på - men det skal da vist lige have et ekstra kig - tak for det :) 

Mvh

Steffen

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Jan 17
Indlæg ialt: 20
Fra  TPMarketing Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Synes det er fin side med et flot design. Jeg har lavet denne rapport til dig, som du lige kan kigge igennem. 

4705.sesamsesam.pdf

Mvh

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Sesam Sesam:

Hej Mikael,

Mange tak for dit svar.

God pointe med CVR nummer - det er selvfølgelig glemt - men straks lagt på neders. Det giver mening, og skaber noget troværdighed. 

Sejt du også bruger Analyzeme den har jeg også brugt til at ændre en del ting. 

Får lige tjekket det plugin - det giver mening at bruge.

Jeg bruger WP SMUSH PRO til billederne, så den både har taget små og store billeder. Men er enig i, at diverse tools stadig fortæller at nogen billeder ikke er komprimeret så godt - den kan jeg ikke helt dreje.

Mvh

Steffen

jeg havde et problem med et billedet der gjorde min page score tabte et point, du har flere jeg løste problemet med at fjerne det billedet  og ligge et andet op af det samme, da det ikke var i en god størrelse det der lå på min side.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 12
Fra  Sesam Sesam Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Jakobsen:

Hej. Synes det er fin side med et flot design. Jeg har lavet denne rapport til dig, som du lige kan kigge igennem. 

4705.sesamsesam.pdf

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Fedt. Mange tak for det. Den løber jeg lige igennem :) 

Mvh

Steffen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)