Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

smed søges på sjælland

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg søger en dygtig smed der kan lave et kraftigt vippebeslag (vist nok kaldet kanonbåds beslag). jeg holder til på vestegnen men køre gerne på hele Sjælland for at finde en der har evnerne til denne opgave.

så hvis der er en herinde eller nogen af jer kender til en vil jeg sætte stor pris på at blive kontaktet omkring dette.

venligt Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du burde for din egne skyld, nævne om det er en smedesvend eller mester (underentreprenør) du søger Wink

Jeg tror ikke du skal regne med, der sidder så mange svende herinde, og kigger efter jobs Wink
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak for at gøre mig opmærksom på det. Det er en underentreprenør til en pt enkeltstående opgave.
Venligst Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at være mere specifik med hvad du søger, er det kun beslaget? eller er det også montage af det?  Har du en tegning?  hvad materiale skal det laves i ?

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er kun fabrikation af det tegninger og beregninger er under udvikling.

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)