Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 2 ud af 2 (14 indlĂŠg)
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
IndlĂŠg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads:

Ro på, Niels.

Du snakker om SEO, hvilket du sikkert har ret i er mangelfuld, men umiddelbart, så tror jeg at Ronnie er ude efter feedback på design og funktion.

Vi kan umuligt vide, om der er aftalt noget vedr. SEO.

Han efterlyser konstruktiv feedback!

For en webshop går SEO og design hånd i hånd. Begge dele er altafgørende for succes

SEO er også, hvor hurtigt siden vises - den er alt for langsom, hvilket udbyder i høj grad har indflydelse på

SEO er også brugervenlige URL'ere, som indeholder det eller de vigtigste søgeord - det kræver typisk, at udbyder har sat systemet op med redirect.

Og sådan kunne jeg blive ved.

Tilmeldt 18. Mar 17
IndlĂŠg ialt: 7
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej niels. Det skal du ikke tÊnke pÄ. SÊtter virkelig pris pÄ feedbacken omend den omhandler seo eller design. Og nu har jeg noget at femlÊgge for min udvikler, som til hans forsvar gjorde opmÊrksom pÄ at seo ikke var noget han vidste noget om, og tÊnkte at det kunne komme efterfÞlgende. MÄske det var dumt. Og har kÞbt for billig, hehe. Ja jeg skrev at siden var bygget i wordpress, det er den ikke efter at have sat mig ind i tingene. Den er bygget i rent php i programmet "geany" som jeg tilgÄr gennem filezilla fÄr at rette tekster osv.. hvis det siger dig noget. HÄber da ihvertfald det er muligt at optimerer videre pÄ det vi nu har.

Mvh ronnie

Tilmeldt 18. Mar 17
IndlĂŠg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du kan hÞrer, er min viden omkring alt det her ikke sÄ stor, men det skal Êndre sig nu, sÄ vil bruge en masse tid pÄ at sÊtte mig merer ind i tingene. Det var dog helt bevidst at vi valgte at fÄ opbygget siden helt fra bunden for at undgÄ de lÞbende udgifter fra de forskellige betalte platforme som findes i stripevis.

Ronnie

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
IndlĂŠg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg startede selv med HTML for 11 år siden, men efter godt 2 år fandt jeg ud af, at der skulle et CMS til for at få det hele til at spille rigtigt. Og det at lære SEO tog bare lang tid!

Og det er blevet MANGE GANGE vigtigere med SEO - både søgeord/fraser, strukturerede data og performance.

Derfor vil jeg på det kraftigste anbefale dig, ikke at sende flere penge efter dårlige - jo før du dropper den nuværende side, jo færre ærgrelser og penge ud af vinduet. Især når din udvikler ikke har forstand på SEO, som er et ABSOLUT MUST, hvis siden skal findes på Google

Så hellere vælge en relativt enkel CMS løsning rent finesse og detalje mæssigt. Det kan god laves til rimelige penge.

Hvis/når du skal vælge en anden løsning, skal du huske at få konkrete referencer, som du kan teste, inden du træffer dit valg.  Og som kan danne grundlag for en specifikation for, hvad udvikleren skal levere. Alt for mange lover guld og grønne skove, men leverer slet ikke SEO venlige sider på et bare nogenlunde acceptabelt niveau

Hvis du kommer i tvivl om, hvordan du kan gøre det, er du velkommen til at kontakte mig

Side 2 ud af 2 (14 indlĂŠg)