Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer
Er endelig blevet færdig med vores webshop😊 lidt konstruktiv feedback ville værer skønt..
Hvad kan vi gøre bedrer??
Www.focussalg.dk

Mvh ronnie

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville se nærmere på;

- Logo; Få det til at afsejle hvad det er shoppen står for. Eller i hvert fald gøre det mindre pixelleret.

- Få en "rød tråd" i bannerne. Der er også lidt pixelfejl her og der.

- Muligvis smide ikoner ind i stedet for billeder på; "nyheder, om os og vores produkter". Det giver også plads til at billederne fra produkter springer mere i øjnene.

- Lav et favicon.

Lidt hurtig gennemgang :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 150
Fra  ADONE Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo egentligt meget fede produkter, og går ud fra i har en god foretnings sans. 
Brandet osv. kunne også sagtens komme til at rykke, men: 

- Designet spiller desværre ikke - måske kunne det gå hvis i solgte andre ting - men det er fatalt med de produkter i sælger pt. anyways.  
Jeg plejer altid at kommentere på de gode design elementer før jeg bidrager med konstruktiv kritik, men det er faktisk alt der går galt hvis jeg skal være helt ærlig. 
Min ærlige mening, er at i bør prøve forfra. 

- Teknisk set så kan siden godt gå an (det kan laves bedre, men er også set meget værre).

- Markedsførings mæssigt, så er det også lidt røv og nøgler - i mangler content, og i mangler i det hele taget en identitet og en rød tråd. 

- Hvis i vil have fans, så er det ikke nok at i siger jeres produkter er gode, og jeres priser er billige: der er nødt til at være noget.

Pt. tror jeg ikke på jeres side kan generere salg, og den bliver nok dyre at holde kørende, end det i får ind.  

Beklager at der ikke er så meget konstruktivt i overstående i kan bruge - men hvis i giver det et forsøg mere, så pm mig gerne, så skal jeg nok tage et kik på den nyerere version igen :-) 

Stort held og lykke med det. 

De bedste hilsner, 
Dennis O. Madsen

Vi er ADONE et bureau på Store Torv i Aarhus.
ADONE.DK 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie, 

Jeg kan se, at I er en virksomhed som opkøber varepartier. Men dette kommer slet ikke tydeligt frem. Man skal helt ned i footeren for at finde ud af dette. 

De 3 slide-billeder forvirrer mig, da der ikke er en rød tråd i designet og man bliver i tvivl om, hvad I laver og sælger. Derfor ville jeg flytte budskabet fra footeren længere op på siden. 

Personligt, så synes jeg ikke, at man bør lave smileys i sine "call to action"-knapper. 

Hvornår er et produkt "professionelt"? Her refererer jeg til slide nr. 2. Her ville jeg måske lave en lidt mere catchy overskrift. 


Det er en fin hover-effekt, som du har på "nye produkter". 

Dine 3 bulletpoints med "returret", "levering" mm bør rykkes op, så du fanger den besøgende noget før. 

Hvis du absolut skal bruge den grønne farve som "main colour", så brug den også på din "Læg i kurv"-knap. (Som du også bør kalde for "Læg i kurv", istedet for "Tilføj". 

Puha, jeg kunne blive ved med... Overordnet set, så mangler din hjemmeside noget troværdighed og den er generelt ikke sat særlig professionelt op. Men ovenstående er der et par punkter, som du kan hive fat i. Det er en start, men du er langt fra i mål. 

Og du skal være velkommen til at ringe eller skrive, hvis jeg skal hjælpe dig :-) 



Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

din sidens hastighed den siger din side at det er en ommer da den er 0 og det skader din ranking meget på de organiske resultater https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Ffocussalg.dk%2F&tab=mobile

dette her seo tool siger din side den fejler meget  https://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen. Vil prøve at svarer alle på en gang. Tusindetak for jeres feedback. God som dårlig, hehe ikke at der var så meget godt åbentbart. Hehe. Faktisk er jeg ikke overasket overhovedet da siden er bygget absolut lavbudget af folk helt nye i gamet.. og var godt klar over at det ville blive kommenteret af top profesionelle her på amino. Havde ikke forventet en side på højde med stylepit eller zalando osv aligevel. Derfor stræber jeg stadig kun efter det bedste inden for de midler vi har til rådighed. Men man skal jo starte et sted og er ikke i tvivl om vi nok skal få succes engang... nu har jeg ihvertfald nogenlunde overnlik over mange af de ting vi gør forkert. Så tak for det🙂 Så nu vil jeg værer helt ærlig. Hele vores forretning er opbygget omkring sociale medier samt dba osv sam eget netværk og mund til mund salg og det kører over alt forventning. Derfor måtte næste skridt jo være en webshop, produkterne sælger joooo. så det blev sat igang.. vi har solgt rigtig mange forskellige ting gennem tiden, derfra det ikke så målrettet navn "focussalg" men endte ud med at finde vores niche, Mode taskerne som vi skyder afsted i stripevis.. faktisk lige som shoppen næsten var færdig og stadig regnede med at sælge diverse opkøbte partier. Så ingen tvivl at shop samt design skal målrettes det. 👍👍👍 mvh ronnie

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

med et lavs budgets havde jeg anbefalet et cms såsom  wordpress side så ville siden nemmere findes ude på i det organiske resultat og når du og andre anbefaler siden på andre hjemmesider så kommer siden nemmere opad med en hjemmeside med en højere page score   https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ 

de fleste cms har en masse standard installeret og som er bygget op med derved bedre mobil venlig og computer venlig end din side er bygget op med , du kunne have selv installeret et design fra  https://www.templatemonster.com og når bedre budget kunne du få en webdesigner over din side  det er meget nemt at uploade et design da de fleste udbyder har onclick installation af standard cms såsom  www.unoeuro.com har som jeg selv bruger og så kan du nemt uploade et købe tema eller et gratis tema 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej mikael

Er da ret sikker på at siden er bygget i wordpress med et færdigt tema og design so der er bygget videre på og vores udbyder er unoeuro.com

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du spørger "Hvad kan vi gøre bedrer??"

Svarret er meget enkelt "Det hele" - det er simpelt hen en ommer

Jeres side er endnu et eksempel på en udbyder, som ganske enkelt ikke har forstand på, hvad de laver. Deres egen side er ikke bedre end jeres.

SEO er absolut "ikke eksisterende" - siden fejler på ALLE punkter. 

Hvis I vil have en webshop, som kan findes på Google, har I umiddelbart 2 muligheder

Enten skal I sætte Jer godt og grundigt ind i, hvordan man laver SEO. I første omgang bare de mest grundlæggende elementer
Hvis I ikke magter det, skal I have hjælp fra en professionel

Du skriver, at du er ret sikker på, at siden er lavet i WordPess - det er den ikke.

Jeg kan ikke sige med sikkerhed, hvilket CMS system den er lavet i. Derfor kan jeg heller ikke se, om det kan optimeres.

Det er aldrig sjovt, at skrive en så sønderlemmende kritik. Men jo før I finder en anden løsning, jo før kommer I videre.

Held og lykke!
Mvh. Niels

Fra Kolding
Tilmeldt 22. Mar 17
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Ro på, Niels.

Du snakker om SEO, hvilket du sikkert har ret i er mangelfuld, men umiddelbart, så tror jeg at Ronnie er ude efter feedback på design og funktion.

Vi kan umuligt vide, om der er aftalt noget vedr. SEO.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)