Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til SaaS platform med 19000 brugere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Oct 06
Indlæg ialt: 165
Fra  VildMedBryllup Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en knivskarp partner med forretningsans, og tid til at tage fat i min platform.

Min platform har 19000 semi proffesionelle artister tilknyttet. Artisterne spiller festmusik i 8 forskellige lande og i hvert land er der en lokal hjemmeside. I Danmark hedder siden www.123festmusik.dk og Tyskland hedder den www.123partymusik.de osv

Platformen har eksisteret i 10 år med en anden forretningsmodel, og har haft imellem 1,3 mio dkr og 2 mio dkr i omsætning per år

Nu er jeg i gang med et skifte forretningsmodellen således at artisterne betaler et månedligt gebyr for at være med, og det har jeg ind til videre fået en meget lille klat af de 19000 artister til at gøre, men alligevel nok til at grund udgifterne er dækket.

Jeg har sideløbende fået en meget stor investering til et andet projekt, som gør at jeg bliver nød til at være fuld tids engageret i det andet projekt

Derfor har jeg brug for en partner der kan se ideen i mit gamle projekt og kan tage stafetten og give den gas.

Den person kan have en baggrund fra en eller flere af disse områder

Er du skarp?

Tilførelse af kapital er selvfølgelig en mulighed med ikke et krav.
Det vil sige at hvis du kommer med kapital kan du får en større del af virksomheden.

Kommer du ikke med kapital, så skal du være tilsvarende skarpere!!

Casper Grønbjerg
www.MyGoodParty.com

 

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

123festmusik.dk

Jeg sendte en PM på jeres indlæg i forbindelse med at i søger partner til SaaS platform, men jeg har endnu ikke hørt noget?

Har du fundet den eller dem i skal bruge?

Venlig hilsen

Linda

Tilmeldt 9. Jun 17
Indlæg ialt: 27
Fra  danmik ivs Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

vi kan ligge reklame for dig på vores forum til en lille pris

mvh dan 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)