Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til er godt salgsbrev

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften aminoer.

Arbejder med udførelse at er salgsbrev, men har lidt svært ved at starte rigtigt på det.

Vi sælger tilbehør til smartphones, tablets, TV, computere m.m.

Men har lige svært ved at finde en fængende overskrift. Er lidt brændt brændt fast i kliché tekster som: Mangler du en ny leverandør?

Så hvis der er nogle kreative sjæle, så byd endelig ind.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen bud på en start 😢

Tilmeldt 17. Feb 14
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke skrevet et sådan brev før, men jeg ville skrive et brev, og sende ud til 50 potentielle kunder.

Så ville jeg skrive et nyt brev, og sende ud til 50. Derefter vil jeg se, hvordan feedbacken er fra de potentielle kunder. Altså hvad der konverterer bedst.

Ifht ordlyden i brevet, så skal det også passe til din virksomhed, og de kunder, som du sender til. Er det i Jylland eller Sjælland, kunne jeg også forestille mig havde en betydning.

Det kunne være frækt at starte ud med
"Vi vil være din nye leverandør! Og nu skal jeg fortælle dig hvorfor." eller

"Vi er de bedste! Til at levere... Osv"

Det tænker jeg, vil skille jer noget ud fra mængden, og er det ikke det, som det handler om?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel.
Tak for svaret 😊
Helt sikkert noget af det jeg kan bruge. Fedt men lidt feedback når man er kørt lidt fast 😋
Super god dag

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Andre der kunne byde ind med lidt guldkorn :-) 

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hans' holder :-) ...

Det er vigtigt - også i forholdet til de målgrupper du vælger ud - at sikre man rammer de "hurtigste kundetyper", nemlig enthusiasten. Ham/hende (oftest ham :-)), der lynhurtigt beslutter sig på en god og rammende første linje, ham/hende der ikke lige gnaver hele casen i bund før de spø'r: Hvor mange farver kan jeg få den i ? ... "så skal jeg ha' 5 af hver".

Typerne findes - ingen er mere forkerte eller rigtige end andre - og hvis man ikke indretter sit salgsskyts efter den, der er hurtigst, mister du markedsandele ... OG hvis du til gengæld får den hurtige til at løfte blikket og ellers herfra er grundig i produktbeskrivelser, dataark m.v. i den modsatte ende ... så får du også bogholdertypen og revisoren som kunde ... ham/hende, der vil vide ALT før de overvejer at tage kontakt.

Sidstnævnte kan ske ved links, "ring her ... så sender vi", fordi typen af mennesker i denne modtagergruppe, har ikke travlt. Her er grundigheden vigtigst.

Altså ... lad alle kunne finde "det, du gør for dem" (du sælger ikke varer) og lad kontaktinfo til dig stråle ud alle steder ... fordi ingen af os ved med sikkerhed, hvornår en given kunde løfter blikket og røret ... hvor langt ind i teksten, hvor langt ned på hjemmesiden, hvor langt ned i datarkenes side 17, de dykker .... hvis de overhovedet når længere end til linje 1 ... og her skal du bare være tilstede, nem at fange og hurtig at gå til ...

Herfra med ønsket om en go' weekend

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)