Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger en teknisk Co-founder til et attraktiv udviklingsprojekt inden for Shippingbranchen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære alle,

Jeg håber nedenstående kan fange jeres interesse!

Min partner og jeg, har gennem de godt sidste 6 måneder, udformet alle detaljerne til en helt NY online løsning inden for shipping branchen (køb/salg). Vi er:

én mand på 30, med to børn og godt 10 års erfaring inden for branchen og den niche vi vil udvikle.

én mand på 58, med 3 børn og erfaring med at starte mindre virksomheder op.

--

Vores businesscase er meget interessant (som vi kan fortælle mere om), men primært fordi konkurrence er ikke eksisterende, da vores løsning vil være den første inden for branchen der især nu, skriger på digitale løsninger.

Hvad har vi:

ideen, business planen, go to market strategien og kontakt til alle mulige brugere og leverandører inkl erfaring inden for branchen og netop den løsning vi vil levere.  Så mere eller mindre alt ift at gå til markedet med en BETA version og teste, DOG uden det alt overskyggende vigtigste :-)  én teknisk Co-  founder!! Platformen mener vi skal være en online løsning (udviklet i php) og ligge i skyen og vil være en skræddersyet web applikation (simpel på beta stadiet), men det er især her din ekspertise vil komme i spil.

Hvad vi mangler:

En teknisk, selvkørende og kompetent person, som er dygtig til at udvikle software og som mangler et spændende projekt med et stort potentiale at kaste sig over. dvs. en Person med flair og et godt overblik og aller vigtigst et godt humør og som kunne ønske sig at være en del af denne rejse. På nuværende stadie er det et aften/fritids projekt for den rette.

Tidsplan for færdiggørelse af beta version er 5 måneder.

Hvad tilbyder vi:

at Være en del af spændende international projekt, med stort potentiale. Penge kan komme på tale, DOG søger mest vi en CO- founder, der selvsagt vil få ejerdel i projektet og derfor , den vej, gerne skulle være top motiveret ift succes., Vi har regnet på markeds potentiale og kan derfor sikre at det vil være en rigtig god "investering" for den rette person såfremt vi får succes.

Vi kan uddybe nærmere såfremt der tages kontakt.

de bedste Hilser,

Fra Århus
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop afsluttet mit seneste projekt og kigger nu efter noget nyt at kaste mig over!

Er interesseret i at høre mere om jeres idé og mener selv jeg har nogle kompetencer i kan bruge.

Hvordan kan jeg kontakte jer?

Mvh Morten

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder da spændende! Jeg har både tid og midler at skyde ind i den rigtige idé.

Jeg har 20+ års erfaring i IT og er medejer af et par selskaber i branchen. Min rolle er primært produktejer/udvikler/designer. Har tidligere været med i startups som er gået godt. 

Jeg præsenterer gerne mig selv i flere detaljer og vil selvfølgelig også gerne høre lidt mere om hvad det er I søger. Hvordan kontakter jeg jer?

Hilsen,

Anders

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)