Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i anbefale en god Dansk VPS udbyder?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 3. Jan 14
Indlæg ialt: 9
Fra  SmokeUs Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Jeg driver til daglig sammen med min far, et jernbane entreprenør firma - Skinner Aps

Til planlægning og ordrestyring anvender vi et planlægnings program, som hedder Simplanner. Dette planlægnings program kører på en Windows Server 2012 R2 som står i firmaet, men vi har ikke rigtig tid til at sætte alt hvad den skal bruge op. Så det er en halv løsning med noget Remote desktop osv. Hvilket jo er upraktisk.

Derfor søger vi nu en VPS, der befinder sig i Danmark, som vi kan leje os ind på. Hvor at supporten sørger for alt det tekniske med setup af VPN, FTP, SQL, RDP også videre.

Samt det selvfølgelig skal være relativt billigt. 

Så ville høre om i havde nogle gode råd? :)

Mvh Casper Pedersen

Fra Billund
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 29
Fra  Unik-Web Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Jeg arbejder til dagligt som freelancer IT-konsulent hvor mit specielle er at implementere/vedligeholde servere både til windows og Linux til forskellige kunder. 

Der er to ting som jeg kan læse mig ud er at i har en server stående som køre simplanner men mangler færdiggørelse og den anden at i søger at out source.

Hvis jeg forstår rigtigt at i har en server stående i virksomheden, med alt inkl. licenser. Er det ikke måske bedste løsning at jeg kan hjælpe jer med at løse det sidste ting som i mangler. Da dette måske ville være i på kort sigt billigst løsning.

Hvis i ville helst slippe for og ønsker at out source. Så har jeg brug for flere detaljer, da prisen afhænger helt klart hvor mange hardware ressourcer i har brug for. Jeg har researchet lidt om simplanner og kan ikke finde nogle kravspecifikationer foruden at de stiller krav til ms sql. Kan jeg bede dig om og besvare på mine spørgsmål så jeg kan give dig bedste råd.

Spørgsmål.

1. Hvor mange bruger regner i med at skal bruge systemet ?

2. Hvilke licenser har i indkøbt da dette afhænger af om man skal tilkøbe sig det ?

3. Hvor mange RAM, antal cpu'er, HDD GB skal i bruge ?

4. Hvad er jeres budget ?

Med venlig hilsen

Zlatan Smajic

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa
Jeg kan anbefale aspnethotel.dk, jeg har aldrig fået så god og kompetent service som der.

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)