Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problem med hjemmesiden, NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Tingoo Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag allesammen,

Jeg sørger hjælp med min hjemmeside, pga. at der er opstået nogle problemer når man vil besøge vores webshop

Jeg har startet min butik på Ecwid, alt var som det skal være. Derefter ville jeg skifte til Weebly.com, der er flere muligheder. (jeg brugte min egen domæne) Da alt var klar til at webshop kunne offentliggjordes, så slettede jeg min DNS adresse fra gamle hjemmeside også lavede ny som kan bruges på Weebly.

Alt er på plads også når man prøver komme ind på vores side første gang så det virker perfekt men alle de gamle kunder som besøger siden via computer står foran problem som er NET::ERR_CERT_COMMON_NAME_INVALID. Når man gør det fra mobil eller tablet siden vises ikke. Den løsning som jeg har fundet er at man sletter historik men det er ikke nok, fordi de gamle kunder tænker at det er farligt at bruge vores side.

Hvad kan jeg gøre i denne situation, er der nogen som kender til det eller har prøvet det før? 

Mvh, Damian

www.tingoo.dk

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

På dit gamle webhotel havde du et ssl certifikt, så din side blev vist som https://

Jeg vil anbefale dig at installere et ssl certifikt hos din nye host. Det giver et lille seo plus og du slipper for advarsler i kundernes browsere, når de skal logge ind, betale etc.

Tilmeldt 8. May 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Tingoo Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er den åbenbart aktiveret, ved ikke hvorfor den går ikke igennem.

Tilmeldt 8. May 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Tingoo Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt er okay, har ændret SSL til hele webside. Før var den kun til kassen. Tak for hjælpen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)