Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der en revisor der ville hjælpe mig? Mod betaling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jun 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.. 

Sagen er den at jeg pr 1/2-2017 startede op som selvstændig frisør.

Jeg har haft en bogholder til at hjælpe mig med mit regnskab, men alligevel kan jeg ikke få det til at stemme. Regnskabet er næsten fuld opdateret (bliver det i hvertfald senest imorgen)

Jeg har brug for en der har forstand på det, og ville hjælpe mig med at finde ud af hvorfor jeg ikke får det til at stemme. Som skrevet er jeg helt ny i denne verdenen og har en masse og lære endnu.

Jeg har 2 ansatte udover mig selv. 

Jeg laver mit regnskab i dinero.

Skriv gerne hvis du kan hjælpe mig eller kender en der kan. Så kan vi aftale nærmere i en privat besked.

Mvh. Josefine :)

Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Karise
Tilmeldt 21. May 17
Indlæg ialt: 3
Fra  HH Revision ApS Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,

Jeg er administrator på Dinero, så du kan prøve at tilvælge min virksomhed i Dinero, så skal jeg kikke på det for dig. Skriv til mig på min mail revision@4653.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Josefine,

Mit navn er Timm og jeg har netop læst dit opslag. Spændende med opstart af egen virksomhed - stort tillykke med det :)

Jeg er revisor på snart 4. år hos firmaet Kovsted & Skovgård. Jeg har stor erfaring med regnskab, moms, skat, løn & bogholderi. Derudover har jeg i forvejen kunder som bruger Dinero. Jeg vil gerne tilbyde dig min hjælp, men synes det kunne være en god ide at vi kontaktede hinanden over telefonen for at snakke om mulighederne samt dine forventninger og ønsker til en revisor :) Dette er ganske gratis og uforpligtende. Jeg kan også tilbyde et gratis møde med min chef (statsautoriseret revisor) og jeg. Vi giver gerne en kop kaffe samt nogle gode råd og svar på spørgsmål du måtte have.

Mine kontaktoplysninger er; Tlf: 25159900. Mail: tan@kovsted.dk

Mvh. Timm Ansø

Fra Holbæk
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 634
Fra  TJ Regnskabsservice Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

www.tjregnskabsservice.dk - Jeg kan hjælpe dig med regnskab, skat, bogføring og moms m.v.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)