Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skal ned til Kina og lave en prototype, men mangler lidt viden omkring forløbet?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Fra  PhoneSkinz Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sidder med en ide som jeg har arbejdet på ret længe, og nu skal til at lave en prototype, men mangler lidt viden omkring hvem jeg skal kontakte nede i Kina, og hvad jeg selv skal medbringe med til produkt designeren. Nogen herinde som har prøvet at lave en prototype i Kina evt.? Og hvad plejer den slags at koste? 

Tak på forhånd.

Mvh. Muddi El Q

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ret forskelligt, om det er en ny ølåbner eller næste generation af elbilen du har prototype på. 
Du skal kontakte, enten nogen danske som står for outsourcing i Kina og betale dem for hjælp (google outsourcing i Kina)  eller - kontakte den kinesiske ambassades handelsafdeling i København med specifik info om præcist hvad du søger, og bede dem om kontakter - hvorefter du sender tegninger og instruktioner ned og beder om pris, og så hopper du på et fly og taler med de 2-3 mest interessante budgivere

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 12
Fra  PhoneSkinz Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for hjælpen! Det lyder som en rigtig god ide.

Jeg undersøger det lige på nettet med hensyn til outsourcing, lyder helt vildt smart :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)