Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt SEO Hjælp?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag, jeg ved det grundlæggende om seo, syntes jeg selv men jeg fik en god ide hehe..

Jeg har min side, lad os sige http://www.minside.dk den har en pagerank på 4.
Jeg har ca 100 undersider som http://www.minside.dk/underside.html med en pagerank på 3.
En af mine undersider bliver ekstremt søgt på google, jeg får ca 1000 besøgende hver måned fra den side selv om den er nummer 9 på google.
Jeg jeg tænkte på at istedet for at optimere hele siden, så bare optimere min underside, det ville måske blive meget lettere.
Kan dette lade sig gøre, eller lyder det helt ud af landevejen ?

Mange tak.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO handler jo netop om at optimere hver eneste side til hver sit søgeord/tema. Så naturligvis kan du optimere på en hvilken som helst side i din struktur. Men det indbefatter jo altså også optimering af interne links fra andre sider til din "favoritside"...

Hvis resten af dine sider ikke betyder så meget, kan du jo overveje en 301 redirect af din populære side til din forside? Og så have indholdet fra din "favorit" på forsiden i stedet.

Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffan. 

For at udnytte dit fulde potentiale vil jeg anbefale dig, at optimere alle de sider som du gerne vil have din målgruppe til at besøge noget mere :-)

Det er dog en fordel, at du altid prioriterer din arbejdstid således, at du får flest relevante besøgende for den mindst mulige arbejdsindsats. Derfor vil det muligvis give god mening, at sætte den pågældende side højt på din prioriteringsliste og arbejde på at øge konverteringen her.

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg læser det rigtigt overvejer du at optimere den velbesøgte underside for lissom at prøve optimering af og for at starte et sted. Det kan du sagtens gøre.

Det er slet ikke umuligt, at du kan flytte dig fra en niendeplads til en førsteplads (og det er altså typisk dér det rigtigt rykker med trafikken!), hvis du både optimerer den underside og sørger for at alle de 99 andre sider linker til den med de(n) rette ankertekst(er).

Samtidig er det slet ikke sikkert, at det er en god idé at starte arbejdet fra den side - kommer helt an på din situation, som vi jo ikke kender til.

Hvis du vil smide et link og nogle flere detaljer, kan vi sikkert hjælpe dig bedre.

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)