Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger Webshop kursus

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa....

Er der nogen der kan oplyse om kurser i at lave webshop og markedsføringnettet?? Jeg går med en stor iværksætter i maven og har altid haft lyst til at lære noget mere om webshop. Jeg har læst meget på nettet og jo mere jeg læser jo mere bliver jeg forvirret.

Jeg har haft fysisk butik i mange år og har solgt. Nu vil jeg gerne prøve med en webshop, men der er mange spørgsmål som jeg gerne vil have svar på og mener et kursus ville kunne give mig de svar. Håber at høre fra nogle kloge webeksperter. Mvh. Pigalle

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 06:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er altid godt at få forskellige kurser, så du ved hvad det drejer sig om. Er du på helt bar bund, vil jeg anbefale at du får hjælp til at lave en shop. Det er næsten umuligt at skulle starte helt fra bunden uden nogen former for kendskab til webshops i forvejen.

Jeg har en Prestashop og kender det meste af hvad den kan og de begrænsninger der er. Til almindeligt brug er den nem, men det tekniske er langhåret. Det gode er at man kan købe moduler som kan alt muligt forskelligt, og de er jo lavet i forvejen.

Jeg prøvede en Wordpress med WooCommerce som webshop, men der måtte jeg opgive, og jeg har trods alt en del erfaring meget bredt, med design, kodning osv.

Jeg har også hjulpet en god ven med en shop som var købt på nettet. Den virkede fint, men der var simpelthen for mange begrænsninger, og så var der en fast udgift hver måned. Problemet med en købt weebshop, er at den ikke kan flyttes.

Men tilbage til dit kursus.

Du skal være meget fokuseret på hvad du vil lære om, for man kan hurtigt spilde tiden med uendelige kurser, hvor man lærer alt muligt som ikke er relevant. Det er vigtigt at finde ud af hvor meget man selv vil lave, og hvor meget du vil betale dig fra.

Skal du selv lave det grafiske, er du nødt til at lære en del for at kunne lave logoer og bannere, samt billeder til varer. Det er svært at få det til at fungere, så det ser pænt ud :-) Jeg er ret rutineret i Photoshop (billedbehandling), men bliver stadig skubbet lidt til, for at lave uprofessionelle ting :-) men det bliver bedre.

Jeg kan godt kode i HTML men ved ikke særlig meget om PHP, som er det der ligger bag ved en shop som Prestashop. Det er så nemt at komme til at, rode med noget forkert kode. Men man lærer at tage backup.

Så du skal have nogen der kan hjælpe dig med noget af det. Men kom nu i gang alligevel. Det skal jo ikke stå færdigt i morgen, og så tag de kurser som du får brug for undervejs.

God vind. Håber ikke jeg tog dit gode humør :-)

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pigalle

Der kører nogen kurser på de forskellige IBC'er rundt i landet der hedder web marketing manager. 
Ved de kurser kommer du igennem alt omkring det, at drive en webshop, og starte en webshop op. Du kan komme igennem alt ligefra opstart af Webshoppen til hvordan man evt. kan lave seo/adwords osv. på webshoppen. 

God dag

Mvh. 
Mads Obel

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pigalle,

Det lyder super spændende! Jeg vil gerne være behjælpelig med at finde de rigtige løsninger for dit vedkommende. Pt. har jeg ikke selv tid i kalenderen til at hjælpe dig fra start til slut, men med min erfaring som tidligere 3x webshopejere (alle tre solgt til andre virksomheder) kan jeg bidrage til inputs ift. gode / dårlig beslutninger. Nu er jeg så begyndt at afholde foredrag om lige præcis dette for nyopstartede virksomheder.

Du skal være mere end velkommen til at booke en "opringning" på min hjemmeside. Det er gratis også kan vi lige få hilst på hinanden.

Jeg håber på at høre fra dig. Der er hvertfald ingen tvivl om, at jeg godt kan hjælpe dig videre med at tage de rigtige beslutninger.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan opsætte en færdig side til dig for 3500 kr. med et kursus hvor jeg fortæller lidt om opsætning osv

Jeg arbejder dagligt med hjemmesider

Mail mathiasjv1321@hotmail.com

/Mathias

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pigalle 

Jeg tror først og fremmest du skal gøre op med dig selv, hvorvidt du selv ønsker at lave din webshop / online markedsføring - eller om det kan betale sig at hyre en professionel til formålet. 

Jeg vil gerne høre lidt ind i din case, og derved forsøge at vise dig i den rigtige retning. Fang mig gerne på min mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Uanset, så ønskes du held og lykke med din nye webshop :-) 

Tilmeldt 1. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info, nej du tog ikke pusten fra mig, jeg er frisk 😉

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Fra  Ole Hansen Ltd. Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej det kommer meget an på hvad du kræver af din webshop, skal du bruge noget simpelt og gratis kan f.eks tictail være et valg men prøv at se de forskellige muligheder og vigtigst find ud af dine krav til shoppen inden du vælger så du gør det rigtige fra start, pas på du ikke over køber eller under køber og overvej grundigt mht. betalingsgateway. Wordpress Woocermerce kunne måske være et godt valg eller måske Prestashop men kend dine krav inden du vælger. 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pigalle,

Du kan også kigge på https://webshopintro.dk/

Han virker som en flink iværksætter.

(Jeg har ikke nogen relation til Oskar eller webshopintro.dk)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)