Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop & instagram - engelsk eller dansk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg er ret meget i tvivl om jeg skal holde teksten på min website og instagram på engelsk eller dansk? 

Personligt foretrækker jeg det på engelsk - og har ikke noget imod danske brands som både kører deres profiler og websites på engelsk, men jeg er bange for at mit primære marked, som er dansk, bliver skræmt væk? 

Produkter er henvendt til det danske marked, men jeg har et mål om at også komme ud på det skandinaviske marked på et tidspunkt og der ville det vel være dumt så at have både en profil på dansk og engelsk? 

Er der nogen som har erfaring eller råd til dette? 

Mvh 

Katja 

Karma Straws 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Er din målgruppe danske kunder, bør du holde den på dansk. Så kan du altid lave to eller flere profiler i fremtiden på andre sprog.

Det er nu og en gang sådan, at de vil konvertere bedst på det sprog, som din målgruppe taler. Så kan det godt være, at du vil kunne nå bredere ud på engelsk, men hvad hjælper det, hvis alle besøgende fra udlandet alligevel ikke konvertere...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil findes i danske søgemaskiner bliver du nødt til at have teksten på dansk.
Hvis nogen søger på SKO og din side er på engelsk ja så har du jo ikke ordet SKO på din side og Google viser ikke din side til danske kunder, for at skære det lidt ud.

Lidt som at gå på biblioteket der finder du ikke engelske bøger blandet sammen med de danske.



Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Mange tak for svar. Det giver god mening med SEO og de danske ord. Man bliver sgu lidt forvirret engang imellem når vores verden bliver mere og mere globaliseret :)

Rigtig god dag til dig og tak for et godt svar. 

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har helt ret. Det bliver på dansk. Mange tak for det gode svar :) 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)