Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2 sprog

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken løsning er bedst hvis man skal have lavet en webshop på 2 sprog, Dansk og Engelsk?

Hvis nogle evt kan komme med et godt tilbud på en simpel webshop, vil det også blive taget glædeligt imod.

Mvh

Tilmeldt 11. Nov 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vores hostede webshop kan klare alle de sprog du vil. Med SEO på alle sprog, prisgrupper, medlemskaber, rabatkampagner, gavekort, bundle-varer og lagerstyring.
600 kr pr. Måned inkl. hosting, support, backup, opdateringer osv.

Venlig hilsen
Lars Andersen
CoMaSys

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento, prestashop , Wordpress/woocommerce.
Er nok nogen af de mest alm.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 04:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

At køre multi-language på webshops er ikke noget særlig stort problem for de fleste systemer. 

Som udgangspunkt vil jeg anbefale dig Shopify og apps som enten "Langify" eller "Gtranslate". Det fungerer godt og er billigt.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Som flere andre skriver så kan de fleste systemer nemt klare flere sprog. Så dit valg skal nok baseres på hvilke øvrige krav du har til funktionalitet, design, integrationer osv.

Jeg vil dog gerne bringe Magento på banen som en mulighed, hvor du både kan køre med sprogopsætning på flere måder.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Både Shopify og Wordpress/WooCommerce kan begge løfte opgaven med nogle apps/plugins - det er slet ikke det store problem. 

Før du kan modtage nogle konkrete tilbud, ville det være bedst, hvis du kunne lave en krav specifikation :-) 

Fra Assens
Tilmeldt 28. Jul 15
Indlæg ialt: 224
Fra  OnlineItSupport Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan sætte en færdig side optil dig for 3500 kr.

Jeg arbejder til dagligt med hjemmesider

/Mathias

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 03:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Af de 3 mest almindelige gratis løsninger der er, prestashop, magento og wordpress, er prestashop helt klart den nemmeste, da du kun fra admin skal installere en sprog pakke, og er der noget der ikke er oversat, f.eks. moduler eller template, kan du også direkte i admin, oversætte det hele der, også hvis du vil ændre nogle linjer osv. de andre kræver enten moduler eller rettelser i sprog filerne.
Prestashop er samtidig også men mest færdige løsning fra en ren installation, de fleste kan stort set klare sig med det som allerede er indbygget og du skal ikke ud og finde eller købe moduler, det er en komplet løsning fra start.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, 

Jeg vil rigtig gerne komme med et fyldestgørende oplæg på din multisprogswebshop. Vi udarbejder vores kunders webshop-løsninger i det ultra populære WordPress / WooCommerce, hvorigennem vi har mulighed for at lave en løsning - som passer netop til dine behov og ønsker. 

Endvidere kan vi være behjælpelige med sparring omkring betalingsløsning, hosting, samt generel drift. Du kan se et stort udvalg af vores +400 kundereferencer på www.erhvervshjemmesider.dk/referencer - Tag et kig :-) 

Såfremt du ønsker videre dialog, så fang mig gerne uforpligtende på mail simon@erhvervshjemmesider.dk, eller via tlf 70 40 40 50. Så kan vi tage en konkret snak omkring dine ønsker og behov til webshoppen

Håber at du finder hvad du søger :-) 

Ha´en rigtig god dag. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)