Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsbetingelser: Hjælp søges :Hvad mangler jeg under returret

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at oprette en webshop.
Jeg er ved at kigge lidt på handelsbetingelser, og sidder lidt og roder med returret. Hvad mangler jeg under returret
Jeg kan lige tilføje at de varer jeg har planlagt at sælge vil enten være plomberet, eller være i æsker med plastik om fra producentens side, og kan efterfølgende ikke sælges videre hvis det har været åbnet.

 

Når du handler på www.........., har du altid 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af varen. Varen skal returneres i ubrugt, og i ubeskadiget stand i ubrudt/Uåbnet originalemballage, sammen med faktura/ordrebekræftelse kopien. Du skal selv afholde de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen.. Sørg altid for at få en kvittering hos Postvæsenet, når du returnerer varen, i tilfælde af, at varen skulle bortkomme under forsendelsen.
Du er ansvarlig for varen indtil den når frem til os, også hvis der opstår skader, Så sørg for at pakke varen forsvarligt ind.
Når du fortryder købet tilbagebetales købesummen til dig ved en overførsel til din bank, Når vi har modtaget varen retur, og kontrolleret, at den lever op til betingelserne for, at fortrydelsesretten kan udnyttes, vil vi kontakte dig, for at få oplyst, hvortil købesummen skal returneres.

Aftaler: Aftaler om køb af varer fra webbutikken anses for endeligt indgået, når en medarbejder har behandlet ordren.

 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

RETURRET

Du har altid 14 dages fuld returret.

Din fortrydelsesfrist starter først, når du har modtaget varen. Fristen udløber 14 dage senere. 
Den dag du modtager varen eller foretager bestillingen, tæller ikke med i de 14 dage.

RETURVARER

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du

har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i

forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for

varens levering.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være

sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i

original emballage.

Medsend altid dit ordrenummer.

Skriv hvad du ønsker gjort ved varen, (Penge retur, ombytning, fejl eller andet)

Husk altid at kontakte os før varen sendes retur.

Returpakker uden omdeling eller efterkrav modtages ikke.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen Big Smile

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)