Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO programmer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som vil anbefale nogle SEO programmer til SEO-analyse af sin hjemmeside?

Jeg kender nok til Google Analytics og Google Webmaster Tool.

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Jeg vil sige at en kombination af ahrefs.com, semrush.com og screamingfrog.com er et rigtig godt bud. Dog bemærk at de forskellige værktøjer koster.

Du kan bruge ahrefs til både at tjekke din DR, men også dine søgeordsplaceringer. Du kan også bruge det til at lave konkurrent analyser. Du kan bruge semrush til meget af det samme som ahrefs, men det er et godt værktøj at have med på sidelinjen. Screaming frog kan bruges til at alt det tekniske. eksempelvis 404 fejl osv. 

Jeg håber mit svar kan bruges. 

Mvh.
Mads Obel

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også bruge mit gratis tool her: http://seorap.dk det giver dig nogle gode overordnede punkter til on-site optimering.

Tilmeldt 10. May 17
Indlæg ialt: 1
Fra  www.Touchlogic.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv programmet Screaming Frog SEO Spider til en grundlæggende analyse af vores hjemmeside. 

Den crawler alt og finder enormt meget information, som du kan gå i gang med at rette. Heriblandt 404 fejl, manglende meta beskrivelser, H1-tags osv. 

Og så er det gratis! 

Tilmeldt 30. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Empira Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg kan kun tilslutte mig anbefalingen af Ahref. Godt nok er det lidt dyrt, men et godt værktøj til at se backlinks til andre sites.

Desuden har de forbedret deres søgeordsanalyse, så man dels kan finde gode søgeord samt få vurderet konkurrencen (keyword difficulty) på de enkelte søgeord. Det sidste er an absolut nødvendighed og ahref er et af de stærkeste værktøjer til dette på markedet.

Hilsner

Mikael

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lister lige dem jeg bruger, når jeg arbejder med SEO.

https://ahrefs.com/

Google Pagespeed

GTMetrix

SEMRush

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)