Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Egenkontrol til pølsevogn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa 

jeg skal snart åbne en pølsevogn/grillbar, og har brug for noget egebkontrol. Jeg er ikke 100% inde i det, og synes det er lidt for overkill og betale 200 kr pr måned for et egebkontrol på nettet. Jeg er villig til at betale en gang for alle, og så få det udarbejdet med skemaer og lign. 

Er der nogen der kender til en engangsbetalt løsning, eller måske har mulighed for at hjælpe med en kopi af noget i har i forvejen?? 

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

I teksten skriver du konsekvent "egebkontrol", jeg går ud fra at det er overskriften som gælder.

Ring til fødevarestyrelsen 72276900 som er dem du skal betale til.

Tror ikke du kan slippe for de 200 pr. måned.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Tilmeldt 21. Dec 16
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen:

Ring til fødevarestyrelsen 72276900 som er dem du skal betale til.

Tror ikke du kan slippe for de 200 pr. måned.

Mig bekendt skal der ikke betales et mdr gegyr til fødevarestyrelsen, det er korrekt at en virksomhed skal betale til selve egenkontrol besøget hvis det er en opfølgende besøg etc. Et normalt stikprøve kontrol besøg koster normalt ikke noget

Så jeg er ret sikker på at tråd opretter mener et  aboment på et online egenkontrol system der koster ca 200 kr pr mdr

Nicky Iversen:

jeg skal snart åbne en pølsevogn/grillbar, og har brug for noget egebkontrol. Jeg er ikke 100% inde i det, og synes det er lidt for overkill og betale 200 kr pr måned for et egebkontrol på nettet. Jeg er villig til at betale en gang for alle, og så få det udarbejdet med skemaer og lign. 

Er der nogen der kender til en engangsbetalt løsning, eller måske har mulighed for at hjælpe med en kopi af noget i har i forvejen?? 

Så vidt jeg ved er der ikke et krav at det SKAL være elektronisk men det vil nok gøre det noget lettere end papir kontrol ;-) , men som sagt ikke 100% sikker på hvilke krav det er mere ... det er nogle år siden jeg sidst var involveret i et  online egenkontrolsystem

 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil som der også foreslås ringe til fødevarestyrelsen og få en klar melding på hvad der er krav og hvordan det gøres for at opfylde kravene.

Der er i de indlæg jeg nu har læst flg meldinger -

Tror ikke ...
Mig bekendt ....
... ret sikker.....
Så vidt jeg ved...
ikke 100% sikker

Det kan vi da ikke forlange at vedkommende skal starte en virksomhed på - så til trådstarter - søg dine informationer (offentlige instanser) der hvor de skal søges og ikke i et forum -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forsøgt kontakt til Fødevarestyrelsen, som henviser til deres hjemmeside, hvor jeg kan udfylde en mase skabeloner til egenkontrol, men da jeg ikke er 100% inde i tingene, ville jeg gerne betale mig fra at få egen kontrol lavet på papir, så jeg slipper for et mdl. abonnement på et online system. Der er trodsalt kun tale om en pølsevogn 😃

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)