Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan valg af WP tema have indflydelse på SEO?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Nov 12
Indlæg ialt: 49
Fra  coach and care Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvad skal man kikke efter i et tema, så det giver bedst mulige SEO?
Er der nogle wordpress temaer som er NO GO! mht. SEO?
Jeg bruger selv DIVI temaet.

www.CoachAndCare.dk Stresscoaching og coaching i Aarhus og Randers

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob,

Det spiller primært ind om du laver godt content eller ej. Men hvilket tema du bruger spiler helt sikkert også en væsentlig rolle, og dertil er DIVI er rigtig godt tema. Det har taget flere år om at blive udviklet - endda af nogle gode udviklere.

Jeg håber du kan bruge min hjælp. Skriver du godt content, så er DIVI helt fint!

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Kasper skriver, så er DIVI et rigtig godt valg. 

Nogle WP temaer kan være ret tunge og loade langsomt og her kræver det at man lige får optimeret load-hastigheden med noget cache etc. 

Men fortsæt med DIVI det er godt og nemt at arbejde med :)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 22
Fra  Magger IT Solutions Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob.

Jeg vil anbefale dig at være meget opmærksom på hvilket tema du vælger her.

Jeg kan ikke sige specifikt hvilke temaer der lige er no-go, men det er ihvertfald helt sikkert at din seo vil være afhængig af hvilket tema du bruger.

Det problem som de fleste støder ind i, er at mange wordpress temaer er langsomme, så du skal nok ind og optimere på din pagespeed. Derudover skal du sikre at du finder et 'stort' og godt tema hvor du har stor frihed så du kan arbejde med din on page søgemaskineoptimering uden at teamet modarbejder dig.

Jeg vil helt klart anbefale at du ikke vælger et tema fra en 'lille' udbyder, da de ofte ikke er lige så godt kvalitetstjekket.

Jeg håber det hjalp.

Mvh. Asger

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du surfer temaer, så læg mærke til om de selv angiver ”SEO optimized”, det vil i lang de fleste tilfælde betyde, at der er taget højde for mulighederne omkring H1 overskrifter og logoet ikke er lagt i en h1.

Herudover vil det som de andre skriver primært være hastigheden, der kan have indflydelse.

Sammenhæng mellem hastighed og ranking er stærkt overvurderet, men der er en sammenhæng.

Sørg for at hastighedsoptimerer med et velfungerende plugin og komprimer dine billeder, læg også meget gerne Yoast SEO plugin ind og læs et par guides til korrekt opsætning, så er du godt på vej.

Her er en liste over plugins, du bør overveje:

- WP rocket eller W3 total cache
- WP smush til billederne
- RSS Include, der får dine sider med i dit RSS feed
- WP SEO by Yoast
- Wordfence for forbedret sikkerhed

Jeg er stor fan af Kristi temaer bl.a. Enfold, der konstant forbedres og har tilkoblet kompetent support i deres tilhørende forum.

Fordelen ved Enfold er, at det er meget udbredt og støder du på udfordringer kan du i langt de fleste tilfælde finde et work around online, fra andre der har haft samme problem.

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 14. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 02:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)