Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på dyreland.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften,

Vi har en webshopwww.dyreland.dk og ønsker alle råd om hvordan vi evt. kan gøre den bedre for at få flere af de besøgende til at blive til kunder.

Ser frem til at høre jeres feedback :)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 07:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg så at der mangler billeder her: https://www.dyreland.dk/k/kat/kattemad/
Mange af jeres menuer har engelske tekster. Det skal laves om.

Der er mange underlige tegn og muligheder. Konsistens, farve osv. kan jo være lige meget. Ingen bruger det og det laver rod på siden.

Der er generelt vildt mange tegnfejl og stavefejl. 

Hvis jeg køber en mus til 9,95, så betaler jeg 85,25 i fragt til en pakkeshop. Jeg vil tro at jeg kan få det til en fragt på 29,- hos en af dine konkurrenter.

Det skal nok blive en god shop, for den er jo pæn nok, men alle fejlene skal rettes.

// Lars

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Mikkelsen:

Hej med jer

Jeg så at der mangler billeder her: https://www.dyreland.dk/k/kat/kattemad/
Mange af jeres menuer har engelske tekster. Det skal laves om.

Der er mange underlige tegn og muligheder. Konsistens, farve osv. kan jo være lige meget. Ingen bruger det og det laver rod på siden.

Der er generelt vildt mange tegnfejl og stavefejl. 

Hvis jeg køber en mus til 9,95, så betaler jeg 85,25 i fragt til en pakkeshop. Jeg vil tro at jeg kan få det til en fragt på 29,- hos en af dine konkurrenter.

Det skal nok blive en god shop, for den er jo pæn nok, men alle fejlene skal rettes.

// Lars

Tak for din feedback Lars :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila,

Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg ikke selv har tid i kalenderen til at hjælpe jer. Men derfor kan i godt lige få min mening om siden.

Som udgangspunkt er den OK. Hvis det bare er et lille hygge projekt - skide godt. Men er det en shop hvor i smider mange penge i annoncering og gerne vil opnå en stor omsætning, så er den slet ikke stærk nok. 

Jeg synes i skal tage et kig på Shopify og give en Expert på området en chance. I vil højest sandsynlig få et meget bedre produkt - udover det, så er det administrationen også markant mere overskuelig i Shopify.

Faktisk har jeg skrevet en E-bog til webshopejere som jer. Den hedder "3 gode råd til webshopejere" - den kan i finde hvis i på Google skriver: "3 gode råd til webshopejere - vækstfokus".

Hvis i har brug for noget mere konkret information omkring hvorfor jeres shop ikke er stærk nok, så lad mig låne 10 minutters af jeres tid via tlf. Held og lykke.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Laila.

Syntes det er en fed side, ville dog få taget et bedre optimeret billede af jer på forsiden i slideren, og oversætte support pluginnet til Dansk.

Måske også sætte op nogen autoresponders via det plugin så i virker friske og klar til at hjælpe når folk lander på siden. Samt måske lave jeres produkt tekster lidt mere SEO venlige. Men igen kommer an på hvor meget tid i bruger den vej :).

Thumps up!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Fra Ørbæk
Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 8
Fra  Ørbæk Dyreland Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper:

Hej Laila,

Først og fremmest vil jeg lige sige, at jeg ikke selv har tid i kalenderen til at hjælpe jer. Men derfor kan i godt lige få min mening om siden.

Som udgangspunkt er den OK. Hvis det bare er et lille hygge projekt - skide godt. Men er det en shop hvor i smider mange penge i annoncering og gerne vil opnå en stor omsætning, så er den slet ikke stærk nok. 

Jeg synes i skal tage et kig på Shopify og give en Expert på området en chance. I vil højest sandsynlig få et meget bedre produkt - udover det, så er det administrationen også markant mere overskuelig i Shopify.

Faktisk har jeg skrevet en E-bog til webshopejere som jer. Den hedder "3 gode råd til webshopejere" - den kan i finde hvis i på Google skriver: "3 gode råd til webshopejere - vækstfokus".

Hvis i har brug for noget mere konkret information omkring hvorfor jeres shop ikke er stærk nok, så lad mig låne 10 minutters af jeres tid via tlf. Held og lykke.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen
SEDIA.DK

Hej Kasper,

Tak for svar, men vi ønskede feedback ud fra det vi har i forvejen og ikke at du sælger et af dine produkter ;-)

Og det samme gør sig gældende med andre, vi har fået en masse private beskeder hvor folk sælger adwords og seo, det er ikke det vi er interesseret i - og har heller ej spurgt om det.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)