Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger dansk "træværksted" til produktion af noget simpelt.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg leder efter en som kan producere nogle varer i træ, mdf hvad der ellers er. Helst i Københavnsområdet, da det ikke er masseproduktion, men blot 25-50 stk. der skal laves.

Størrelsen på pladen er 20 cm i diameter, 2,5 cm høj. Det sorte er  en nål og ca. 3 cm høj.


Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det planen at der efterfølgende skal være en større produktion, eller er de 25-50 stk. det endelige antal?

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke snedker, men lavede en hurtig søgning på google med ordene "snedker København"

Nu vil jeg ikke sætte en masse links ind, men der dukkede en del web sider op. Skiv/ring til nogle af dem, og se om de ikke kan give dig et uforpligtet tilbud. Eller måske en produktionsskole også kan lave dette?

Fra Oense
Tilmeldt 14. May 17
Indlæg ialt: 3
Fra  LottotalDanske.dk Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Allan skriver, lav en søgning på Google og se hvad der dukker op :)

Tilmeldt 30. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du kan ligge opgaven på udbudsprotalen www.komponentpriser.dk.

Der er adskillige snedkere med moderne CNC-styrede produktionsanlæg på portalen, som plejer at give tilbud på de træopgaver, der ligges op.

Generelt er www.komponentpriser.dk mest beregnet til designere, indkøber og ingeniører inden for produktproduktion, så sprøjtestøbning, fræsning, drejning af metaller og plastemner, men der udbydes og produceres også en masse emner i træ.

Du skal bare have en målsat tegning og materialebeskrivelse,så kan du uploade et udbud.

Vh
Tobias Bering Petersen

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Dyreverdenen Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Prøv at hør Falke Tømrer og Snedker

Firmaet ligger i køge og laver alt fra snedker arbejde til butiks inventar i god kvalitet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)