Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opbygning teknik beregninger mm

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det gik udemærket. Hans netværk bragte folk ind. Jeg skulle bare få dem til at tilmelde sig. Det er ikke det der var så svært. Vi gav dem nogle Randy Gates taler osv.. Bagefter supporterede min kammerat dem som han skulle og de så flere ind. Men når man ser på alt det arbjede han har haft med det... Men jeg er sådan set lige glad da jeg jo blev betalt.

 Jeg har det lidt sådan at MLM ideen er god nok. Der findes bare ikke et godt nok MLM firma. Jeg var også kort involverede i et kaffe MLM firma fra Fredericia. Men stifteren var så useriøs at jeg ikke ville kaste mig ind i det. Men ideen var god nok.

Til MLM folket held og lykke.. Bare sæt nogle af Randys Cd'er på og drøm jer væk.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Remy!

Bliver nu nysgerig for at vide hvor du befinder dig på dit foto - kunne se ud til at være i et sportsfly?
- fløj selv en prøvetur fra Roskilde en oplevelse ved rattet med et drej på 180 grader og et kræng på 45 grader ups! -  instruktøren var imponeret Hmmm... jeg skulle så videre med en ultralet - og kom det også, men den er jo en let ting sådan en!

Nåe men det lyder spændende at du har kendskab til Network Marketing branchen selv arbjeder jeg med Forever Living Product - kender du denne virksomhed og deres produkter?
- er din ven så stoppet med netwwork marketing?

Hvori bestod dit rekruteringsarbejde Remy!
- man skal jo have emnerne

Hilsen john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra frederikssund
Tilmeldt 25. Nov 06
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, jeg takker for de svar jeg forløbig har fået, bla et meget konkret svar, som jeg vil studere snarest.

mvh jan kristensen, nordisk-handelshus

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)