Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor ligger jeg ikke nummer 1 endnu?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Lunderskov
Tilmeldt 25. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Fra  SEO-service Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Det virker ret problematisk kan jeg godt se. 

Jeg vil dog holde fast i at nedtone linkbuildingdelen(og fjerne irrelevante links)

Det kan være en videnskab nogle gange, hvorfor google nedprioriterer nogle sider frem for andre. Tror vi er nede i små finesser. Gør hvad du kan for at tilnærme dig hvad Google prioriterer højst og så vær tålmodig. :)

Mvh.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med nedtoning af linkbuildingdelen forstår jeg ikke. Jeg har jo netop igangsat en linkbuilding strategi hvor jeg hver 3. dag får et nyt link til min side fra et unikt indlæg på 500 ord - Og linkene går nu til mine søgeoptimerede indlæg fremfor til min forside.. Så på den måde håber jeg på at kunne få rettet op på linkbuildingdelen, ved netop at fortsætte på denne måde :)

Jeg startede i november 2014 og har da også tidligere haft 2. pladsen på ordene "konkurrencer" og "konkurrence"... Er nu røget helt ud på ordet "konkurrence" og på 10/11. plads på "konkurrencer".

Jeg deler løbende konkurrencer på min side, men disse har jeg ikke tid til at optimere på, så jeg har sat disse sider til "noindex".. Det er den gruppe af indlæg du ser øverst på forsiden hvor du kan sortere i "Facebook" og "Øvrige"... Længere nede er mine søgeoptimerede indlæg som jeg nu linkbuilder til...

Tidligere har min placering af annoncer muligvis også haft negativ betydning, da jeg havde dem oven over indlæggene.. De er for længst rykket længere ned.. Det er bare svært hele tiden at skulle være tålmodig når man ikke er sikker på at man har rettet sine fejl...

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere haft et ur-firma, hvor vi gerne ville ligge nummer 1 på billige ure - og det lykkedes.
Vi fik hjælp af Micky Weis, der nok er en af de dygtigste generelt på online - og blandt andet også laver online markedsføring for Christian Stadil's firma'er.

Hans hjemmeside er www.mickyweis.com

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :) Men det er vidst ikke lige det jeg søger :) Har ikke rigtig stødt på det navn i de 2½ år jeg har lavet det her :) Og hans hjemmeside er pt. ikke tilgængelig :)

Med venlig hilsen

Mark Källstrøm

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark.

Jeg har tidligere skrevet med dig ang. din side hvor jeg gav dit nogle ting du kunne arbejde med. Der er stadig nogle ting som du ikke har fået på plads.

Det som google fokkusere rigtig meget på i øjblikket er tyndt indhold, som du i den grad gar. Du har rigtig mange konkurrencer, med meget lidt eller intet tekst. Dette giver ikke kun nedgang i ranking på selve undersider, dette slår ud på hele hjemmesiden. Google har endda rullet den nye "Fred" logoritme ud som håndterer lige netop tynde siders manglende tekst.

Du kan læse mere om den nye opdatering her: https://www.henrik-bondtofte.dk/fred-googles-fred-opdatering/

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander. De tynde sider som du ser links til øverst på forsiden er sat til Noindex. De 600 tynde indlæg jeg havde før har jeg lagt sammen til lange indlæg som du finder længere ned. Jeg mener derfor jeg har fået styr på det med tyndt indhold. 

Jeg benyttede mig af Seobility som viser mig gode resultater nu...

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

konkurrencer.dk har ca. 53K organisk trafik pr. md. og ingen betalte søge ord

www.konkurrencer-nonstop.dk har ca. 15K organisk trafik og 15 betalte søgeord

Med det in mente kan det handle om, at brugerne alt for hurtigt. Efter et kig på begge  og flere andre sider, må jeg tilstå, at din side ikke vinder på design og brugervenlighed.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger samme tema :)
Men der er et dilemma i at jeg gerne vil ranke på søgeord som andre virksomheder laver, f.eks. 'Quickchancen' - det een jo danske spil der har den, men min konkurrent lå nr. 1.. når folk så lander på min side skal jeg have dem eksponeret for kampagner jeg kan tjene penge på... surveys og optins til mit nyhedsbrev.

Hvis de ligger øverst er der flest konverteringer, men også flest der sælger fra.

Kigger man på konkurrencer.dk, så konverterer han jo heller ikke den trafik til noget som han får ind..

Jeg er gået over til at have mere fokus på betalt annoncering, da jeg jo godt kan se at jeg ikke umiddelbart har det mest relevante indhold på de keywords med høj trafik - det vil altid være den pågældende virksomhed der har det mest relevante indhold og det tror jeg godt søgemaskinerne ved...

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)