Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Husk at fejre dine succes'er!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Husk at fejre dine succes'er! I går blev avecdo godkendt af Trendsales​ og det skulle da fejres  Big Smile

Fra venstre Niels (daglig leder af team Modified Solutions ApS​), Tom​ (Stifter af Modified samt idémand bag Avecdo - Connect and Grow​), Danni​ (Lead developer på avecdo) og ham med fingrene er Mathias​ - plugin udvikler på avecdo.

Det skal fejres... FEDT og DEJLIG SUPER TEAM! Big Smile

HAPPY DAYS!

Der var en del der er kamerasky derfor er vi så lidt på billedet :) Normalt er vi vist nok 10-12 personer på kontoret, men det ovenstående er det primære avecdo team bortset fra et par stykker  Big Smile

avecdo er et Software as a Service, der forbinder diverse webshop systemer (pt. Woocommerce, Prestashop og Magento og snart SmartWeb og Hostedshop) med diverse kanaler som eksempel Pricerunner, Trendsales, Miinto, HeyLoyalty, PartnerAds, Google Shopping og Facebook. Prisen på grisen bliver lav, og den en af ens valgte kanaler er altid gratis, de efterfølgende vil koste ca 15-17 € per stk om måneden.

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med din service. Jeg har arbejdet hos Miinto hvor jeg udviklede deres feed integration, og der er mange der havde store vanskeligheder med at lave feedet rigtigt. Så der skal nok være et marked for det. Held og lykke.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Ja vi er i dialog med Miinto også naturligvis. Jeg ved dog at det er mere eller mindre standard for alle kanaler at de kæmper med at kunne modtage datafeed i den rigtige format. 

PashminaWear:

Tillykke med din service. Jeg har arbejdet hos Miinto hvor jeg udviklede deres feed integration, og der er mange der havde store vanskeligheder med at lave feedet rigtigt. Så der skal nok være et marked for det. Held og lykke.

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Sep 06
Indlæg ialt: 53
Fra  SmartWeb Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Tom :) Og ja - det er mega vigtigt at fejre de små sejre. Dem er der også mange flere af, så livet bliver hurtigt lidt kedeligt, hvis man kun må fejre de helt store.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Tom - jeg følger Avecdo på Facebook - det er rigtig spændende! Godt gået.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er SmartWeb også kommet på, dermed understøtter vi Woocommerce, Prestashop, Magento og Smartweb, indenfor de næste par måneder kommer Shopify, Shoporama og en masse andre goodies også :)

Smartere!
avecdo blev lige lidt “smartere”! 😎
SmartWeb.dk er nemlig netop blevet en af vores understøttede integrationer, sammen med #Woocommerce, #Magento og #Prestashop!
SmartWeb siger om dem selv: “Det skal være nemt at starte en professionel webshop”, selvfølgelig skal SmartWeb så, også have en nem integration til vores system, og det har de nu! 
SmartWeb har i forvejen en del integrationer, dog vil der komme flere i Avecdo - Connect and Grow, som de derfor ikke selv behøver at udvikle.
 
Det er en STOR fordel for en virksomhed som SmartWeb. Man kan jo lige så godt lade os styre den eksterne dataudveksling. SmartWeb.dk er Smart - og Smartere med Avecdo - Connect and Grow integrationen!
Om SmartWeb:
SmartWeb leverer webshop system til små og mellemstore virksomheder i norden. SmartWeb blev startet i 2005 og har +2.000 kunder i dag.
 
#avecdo #smartweb #api #produktfeed #salgskanaler #smartwebdk #webshop #ehandel #smart #simpelt
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 04:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det Tom - godt gået. Kunne se på FB at Wupti også røg om bord ;)

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Enhver lejlighed til at få kage skal fejres. Tillykke :-)

eCommerce management på højt plan. Få styr på dit indkøb, lager, dropship og meget mere på www.ecman.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)