Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Shoppen åbner d. 1 febuar - derfor jeg søger så meget feedback som muligt, så jeg kan nå at rette det.

Den forside der er inden du kommer ind på siden er for at oplyse potentielle kunder om at v først åbner d. 1. Den vil naturigvis blive fjernet lige så snart vi har åbnet, da jeg er helt enig i din konklusion.

Med hensyn til flash banneret retter jeg det snarest

Har haft shoppen og arbejdet med den siden starten af januar. Selve firmaet er lavet for erfarings skyld. Jeg er er pt på 2. semester på århus handelshøjskole og har altså valgt at bruge min såkaldte "fritid til dette lille projekt. Mine opsparring på 50000 er skudt i projektet - håber det var info nok :P

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Under varekortet er der nu lagt følgende ind:

størrelse, vask, levering, faq link, kontakt link, tilbud om levering, men har gjort nogle overvejelse omkring de links jeg har væk fra varekortet hen til faq og kundeservice: er det dumt at lokke kunder væk fra varen?.

Ydermere arbejder jeg på at få sat et tilbud om indpakning op!

Takker for feedbacken og håber at få mere

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)