Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores jomfrulige shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som den lokkende overskrift siger, så er vores helt nye webshop lige gået i luften og venter bare på den første bestilling. Så hvis i vil kigge forbi www.norstrik.dk og give jeres mening med, så lytter vi meget gerne til ris og ros.

At tage billeder af tøj er helt nyt for os, så den del vil vi også gerne have vurderet kvaliteten af.

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

"Til Kvinder" og "Til Mænd" knappen i midten kan være lidt utydelig alt efter hvilken baggrund der kører.

Og så irriterer det mig at selv indholdet på siden ikke er centreret Smile

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for input... knappen kunne ikke ændres.. da den var låst at vores design... men jeg har nu deaktiveret den og indsat nogle billeder istedet. Så skulle det være ok nemt at læse både på pc og mobil. 

Jeg er ikke helt med på hvad du mener med at indholdet ikke er centreret... det er den på min skærm ?

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 
har været inde og kigge på jeres shop
Synes I har fået bygget en fin webshop op.

Skal selv i gang med en webshop, men undersøger webshop løsningerne endnu

hvilke en løsning har i brugt. ?

jeg skal også have lavet handels-betingelserne færdige, Har I brugt nogen til at tjekke dem igennem

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael 

Jeres Trustpilot linker vidst bare til deres forside? :-) Ellers en ganske fin webshop I har opbygget. Thumps up! 

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest en flot side med nogle fede trøjer. Priserne ser også ud til at være OK.

Jeres billeder ser umiddelbart fine ud, men i flere tilfælde bruger I samme billeder til både kvinder og mænd. Det ville jeg bestemt ikke gøre. Og kategori billederne "Dame Trøjer" og "Herre Trøjer" er taget med forskellig afstand og med meget forskellige udtryk.

I viser en reklame for jeres Facebook side, men hvor er deleknappen, så brugerne let kan dele siderne på Facebook, så I kan få trafik derfra?

Hvis I vil have gode billeder på delinger, kan I med fordel vælge et andet bredde/højde forhold - f.eks. 800x420px. Så vises billedet uden beskæring ved deling. I kan se, hvordan delingerne på facebook ser ud her...

Jeg er ikke specielt fan af Trustpilot, men bør åbne en ny side, så I ikke leder trafikken væk fra Jeres side. Og det bør pege på Jeres egen Virksomhedsprofil på Trustpilot. Den kan oprettes gratis her...

Der er fejl på link til Support og FAQ nederst på siderne - linker til .../#, som bare sender brugerne til toppen af de enkelte sider. 

Der mangler lidt SEO - søgemaskineoptimering. Bl.a. er der ingen meta beskrivelser, side titler kan optimeres betydeligt og I brugt samme beskrivelse på de enkelte trøjer under begge kategorier - det resulterer let i "Duplicate Content", som Google straffer i forhold til placering på søgeresultaterne. De enkelte beskrivelser kan også gøres bedre - de er lidt korte og har lidt for mange stave og tegnsætningsfejl. Sidst men ikke mindst kan I med stor fordel lave et opslag eller to på Jeres Blog, hvor I beskrivelser alle fordelene ved "ren ny uld" - helst med 500+ ord pr. opslag. 

Mængden af relevant indhold er sammen med nogle gode links fra andre sider - inkl. Facebook, noget af det vigtigste for at opnå gode placeringer på Googles søgeresultater.

Siden er ind imellem for langsom - prøv at teste på Google her

SEO kan være en svær størrelse, men I kan læse mere om søgemaskineoptimering her...

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Først tillykke med den nye webshop.

Jeg synes, at det er en rigtig fin shop, og designet passer utrolig godt til trøjerne.

De ting som Niels Klint påpeger er værd, at tage et kig på. Nu kender jeg wbshop-systemet, så her har i gode mulihgeder for, at optimere på SEO-delen. Så det er igang med Markedsføring, SEO og evt. linkbuilding.

Hvis linkbuilding skulle have interesse, så kan I få et link på min hjemmeside hurtigt.

https://findenwebshop.dk

Håber I får god succes med webhsoppen.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)