Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale råd hjælper ikke

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 2
Fra  BRS Tools ApS Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino folk

Jeg har d.1 maj startet mit egen firma. (en drøm der har været længe under vejs)

Dertil har jeg started en webshop også: https://www.brstools.dk

Jeg har spurt mange af de lokale der har hjemmesider der virker. Men får ikke altid de rigtige svar.

Jeg bliver også bonbarderet af firmaer der gerne vil sælge noget der kan få mig til tops på Google.

Vil i ikke lige kigge lidt på denne, og så give mig lidt feedback. Gerne lige på og råt !!!!

Tak for hjælpen

Brian Kjeldsen

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian.

fedt at du udlever drømmen, og tillykke som iværksætter!

Jeg har taget et kort kig, og har et par simple råd til at få dig ordentlig igang.

Du kan bl.a. starte med at lave nogen meta titler og meta tekster. Det er med til at fortælle kunden hvorfor de skal vælge dig frem for dine konkurrenter. Google har nogen retningslinjer for hvor mange tegn der må være i både titler og beskrivelser.

Udover at du følger googles retningslinjer er det meget vigtigt at du også får brugt USP'er i dine meta beskrivelser. Det er dine indikator for hvorfor jeg som kunde skal vælge at købe hos dig frem for en hvilken som helst anden. Det kan eksempelvis være du har fri fragt, eller hurtig levering, så er det så det du skriver i dine meta beskrivelser. 

Det her var bare en ting af mange, men jeg syntes generelt din hjemmeside er rigtig flot.
Hvis du har interesse, kan vi tage en helt uforpligtende snak om hvad der kan gøres, hvor jeg giver dig lidt tips. Du må gerne sende dine kontaktoplysninger på mads@seo-service.dk og så skal jeg nok hjælpe dig yderligere. 

God dag og held og lykke med projektet!

Mvh.

Mads Obel

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

BRSTools:

Hej Amino folk

Jeg har d.1 maj startet mit egen firma. (en drøm der har været længe under vejs)

Dertil har jeg started en webshop også: https://www.brstools.dk

Jeg har spurt mange af de lokale der har hjemmesider der virker. Men får ikke altid de rigtige svar.

Jeg bliver også bonbarderet af firmaer der gerne vil sælge noget der kan få mig til tops på Google.

Vil i ikke lige kigge lidt på denne, og så give mig lidt feedback. Gerne lige på og råt !!!!

Tak for hjælpen

Brian Kjeldsen

Hej

Først vil jeg anbefalde dig IKKE at snakke videre med nogen af de her firmaer som ringer til dig og specielt ikke Hvis de lover dig at komme til tops i Google. Der er ikke nogen som kan love noget som helst. Det er saa nemt at blive taget i røven mht SEO , saa pas paa! Mange/nogen af Firmaerne specielt dem som ringer til dig, ved godt at de færeste firmaer kender noget til SEO og udnytter det til at tage dine penge uden at give noget værdi.

Hvis du vil finde en SEO firma til at hjælpe kan jeg raade dig til at finde dem selv bl;a her paa amino. Men inden du underskriver en kontrakt saa spørg evt. her paa amino om hjælp til om det er okay,.

Naar det er sagt vil jeg sige at du skal have tekst paa din sider , jer ser ingen tekst overhovdet paa dine kategorier. Der skal som min. være 300 ord + med korrekt H1,H2 overskrifter.

Tekst paa sleve proukterne ogsaa.

Uden tekst ved Google ikke havd du sælger saa jo mere tekst jo bedere er det. Selvf. relevant tekst. 

Se bl.a denne side: https://www.marjoe.dk/shop/frontpage.html

og https://www.marjoe.dk/shop/forlovelsesringe-137c1.html   se teksten.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du være lidt paa forkant mht SEO og hvis du vil hyre nogen til det saa læse lidt op paa det først saa du ved lidt om det http://www.seo-lex.dk/

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Anders her.

Tekster er meget vigtig. Det fortæller google hvad dine sider handler om.

Til gengæld vil jeg klart anbefale, at man skriver teksterne selv, da du jo er eksperten indenfor netop dit område.
Teksterne bliver bedre hvis du selv skriver med din ekspert viden. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Meyer-Obel:

Jeg er helt enig med Anders her.

Tekster er meget vigtig. Det fortæller google hvad dine sider handler om.

Til gengæld vil jeg klart anbefale, at man skriver teksterne selv, da du jo er eksperten indenfor netop dit område.
Teksterne bliver bedre hvis du selv skriver med din ekspert viden. 

Hej Mads

Enig men hvis man ikke skriver godt , har svært ved det, er det bedere at faa tekst eksperter til det saa man for noget godt :) Jeg er ikke slev god til det og saadan lige ved at kigge paa traadstarters traad ser det ogsaa ud til at han har lidt problemer med det , no offence traadstarter :-)

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Stort tillykke med den fine webshop.

Den første ting jeg bider mærke i er, at man lander på en side som ikke er forsiden.
Det synes jeg er et no-go! Få lavet en forside, med noget velkomst-tekst, og noget der fortæller hvorfor man skal handle hos dig. En webshop's forside skal fungere som en salgs-trakt, hvor man bliver præsenteret for shop, produkter, og tillid.

Det næste er baggrunden, den er ikke god. Vælg enten et billede der fylder det hele på en 27" skærm og er nedtonet, eller også vælg en hel-farve. Din baggrund står alt for meget ud lige nu.

Nu kender jeg webshop-systemet du har din webshop i, og her kan du lave meget søgemaskine optimering selv. Så du skal igang med at lave SEO for hver enkelt af dine produkter.

Og beskrivelser til alle dine produkter. 5-6 ord for et produkt er ikke godt.

Disse ting kan du selv optimere på nemt:
Kategorier, og produkter

Jeg synes at det er super oplagt at lave videoer for noget af dit værktøj og så lægge det på forsiden.

- Det kan fx være noget af dit moment-værktøj, lav en video hvor du skifter et bildæk.
- Video af værktøjskasser.

Du kan også lave en blog om værktøj. Der må være masser der kan lide info om værktøj.!

Udover SEO og videoer kan du også begiv dig i kast med Linkbuilding.
Ved linkbuilding skal du have oprettet et link til din webshop på andre linkkataloger.

Du skal være velkommen til, at oprette et link på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/

(første step er at få gjort noget ved den forside)

God vind i webshop-sejlene.

Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 2
Fra  BRS Tools ApS Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres feedbac. Anders har nok lidt ret i det med at skrive tekster. Det er sku ikke min stærke side. Vi har rette forsiden på webshoppen. med nogle tekster. jeg kan se der er stadig MEGET at gøre Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)