Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

royalt free music

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Hvis en side tilbyder "Royalt Free Music" og det eneste man skal gøre for at gøre brug af dem i en reklame video er at nævne deres side, kan man så stole på at denne musik er til fri afbenyttelse?

På forhånd tak!

Asger

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt ja, specielt hvis du har taget blandt de øverste resultater på Google, men det ville være noget nemmere at vurdere hvis du kunne pege på en bestemt side og/eller det stykke musik du har tænkt dig at anvende.

Derudover ville jeg, hvis jeg var dig, overveje om ikke det ville være nemmere at administrere med et abonnement på en side hvor de ikke kræver at du nævner dem. I stedet betaler du et lille beløb hver måned og har så adgang til hele deres bibliotek og ingen begrænsninger eller krav.

Husk at læse det med småt.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da helt op, nu forstår jeg hvad det betyder, men det var altså en underlig formulering lol

Det ville være rart at se sitet inden jeg svarer, men grundlæggende tror jeg det er iorden, men det er jo næppe en youtube version med alle de kendte bands, det er nok mest bands og musik du aldrig har hørt om før.

Til Jer andre, jeg tror han har fundet en side med royalty free musik, som han kan bruge gratis, i sin egen reklamevideo for hans eget produkt.

Tilmeldt 22. Oct 15
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal ha' mange tak for svaret og det kunne godt være at et abonnement ville være lettere at arbejde med! :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)