Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & Ros til endnu en ny webshop - Beslagsmanden.dk :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det endnu engang blevet tid til at høre hvad Amino syntes om en ny webshop jeg har arbejdet lidt på bag kulisserne de sidste måneder :)

Det drejer sig denne gang om: Beslagsmanden.dk

Et website med alverdens indendørs beslag til gør det selv folket. Der er mange produkter der ikke før har været at finde for den private bruger, så jeg er også interesseret i at høre hvad i syntes om selve produkterne, konceptet og produktteksterne (Om de er til at forstå)

De sidste par måneder er gået med at oprette varer (og langt fra færdig med det endnu, så der er nogle få tomme kategorier at finde endnu), og har måske i den process lidt glemt alt det udenom, men nu er altså så småt begyndt at komme ordrer (selvom jeg ikke har promoveret den nogle steder endnu) så tænkte det var et godt tidspunkt at få de sidste detaljer på plads så jeg ikke skræmmer de få besøgende væk der nu engang allerede har fundet shoppen :)

Alt feedback modtages med kyshånd! :D

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Oct 14
Indlæg ialt: 36
Fra  Edens Management ApS Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick

Umiddelbart synes jeg siden ser rigtig fornuftig ud. En ting som jeg dog mener du kan forbedre, er at synliggøre dine USP'er :-)

Dvs. at du fortæller hvorfor man skal handle hos dig, fremfor konkurrenten. (Eks. Fri fragt, hurtig levering, returret eller andet) Dette kan synliggøres i headeres, så det er oplyst på alle sider.

Tag evt. et kig på dine konkurrenters sider, og se om de gøre noget bedre end dig :-)

Held og lykke med det!

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er faktisk en del tom luft i toppen af siden der kun kunne udnyttes bedre. 

Tak for input :D

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere ting der kan forbedres.

Som du selv sagde, top luft i toppen; måske gør dit firma navn/logo større? Eller hav et ekstra slogan, foruden det du har. Måske noget med billigere eller bedre, i stor skrift, kun til forsiden.

Ved dine produkter, så vis lidt reklame for beslag og ikke kun nøgler. Jeg ser 4 nøgler, 3 af billederne er ens. Hav en variation på den første side man ser. Du kan også have f. eks. 8 billeder. Og bruge et hjørne af hver billede (en trekant f.eks.), til at stå "mest solgte, tilbud eller nyhed" (ikke på alle, kun en lille del af billederne", det giver udtryk af at du hele tiden har noget nyt på siden). Så måske 4/8 billeder, 2-3 af dem har et hjørne med

Efter dine produkter, så står der lidt om dig og leverandør.

Flyt dette til en anden side, måske kald den "om os/firmaet" (eller sådan noget), og gør det lidt mere spændene for øjnene. Simpel sort på hvidt baggrund, er ikke tiltrækkene. Brug måske en sort skrift på en farvet baggrund.

-----

Citat fra siden;

Alle vores produkter kommer fra en Tysk leverandør der sætter kvalitet højest på dagsordenen. Derfor finder du detaljerede tegninger med mål på stort set alle produkter, der sikrer dig som kunde at du får købt det helt rigtige beslag.

-----

Omformulere dette. Skriv noget om, at "du" sætter kvaliteten på højeste plan, promovere dig selv, ikke din leverandør. skriv hvorfor du har valg at sælge disse produkter. (Og måske hvad der er anderledes ved produkterne, eller hvorfor du giver bedre priser end konkurrenten?)

Hvis din leverandør ikke også er producenten? Hvorfor reklamere for ham? Du nævner ikke producenten ved navn, sikkert med vilje, men du siger det er hans kvalitet, sig i stedet det er din kvalitet der gør, at du har disse produkter (og forklar måske hvorfor) Men ikke på forsiden.

Der mangler en masse kommaer, få det rettet. Du slutter med :) jeg kan ikke se det smileface, hvis du vil have et smileface i slutningen, så skal det også være der Stick out tongue)

SPøttrup STave fEjl Angry hahaha

Angående krogene, så vil jeg gerne vide løfte vægten, hvad holder produktet til? (almindelige kunder tænker nok ikke over dette, prøver bare at være grundig)

Hvis de alle sammen er CE godkendt, så vil jeg gerne se hvilke CE nummer de er godkendt under. ( du behøver ikke at vise hele testen, bare tilføj deres godkendte nummer) Især for erhvervs folk er dette vigtigt.

Og som Casper nævnte angående fragt. Men hvis jeg ikke kender fragt priserne, så vil jeg ikke købe (som kunde)

hvis jeg køber en f. eks. ; Hovednøgle, pladecylinder HS 1 til 17,38 kr

OBS. Fragtpris fremkommer ved kassen, men måske, skriv noget under "information levering når du nævner GLS" angående estimeret priser (og også gerne andet steds andet steds, for eks. under prisen på kurven, så vis alle priser i stedet for kun total pris)

Når jeg står på produktsiden (med mit valgte produkt), så kan jeg se 40 (jeg talte dem) andre? (absolutte ens produkter?, minus ens Kombination nummer?, hvad er dette?) og i bunden, 2 produkter (ikke samme som mit valgte produkt, gudskelov, efter jeg lige har set 40 af dem) der ligner min søgning. (disse 2 har en prisforskel på 0,01 øre!, vil ikke blande mig i prisen, bare nævne det)

Jeg har enlig flere ting jeg mener kan forbedres, men har opdaget, at jeg roder lidt rundt i mit svar, tilføjer og retter jo mere jeg studere din side.

Nu vil jeg også gerne give dig lidt ros, jeg understreger,.Jeg har ikke studeret produkterne eller pris, men kun set på siden. Og kiggede på den med kritiske øjne, så har ikke ledt efter dens gode punkter, men kun dens mangler og fejl, men den ser ud til at fungere Yes

Men hvis man fjerner alt det negative i noget, så er der vel kun positivt tilbage? Smile

Vil gerne kigge på din side igen, når du har redigeret den lidt.

Mvh Allan

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for et rigtig god svar Allan!

Du har ret i rigtig mange af de ting du nævner, og det er helt sikkert noget jeg skal kigge på Smile

Bare lige for at forklare et par stykker af dem du nævner:

Grunden til der kun vises nøgler på forsiden, er at den viser de nyeste oprettede varer, så produkterne der skifter automatisk når der kommer nye til. Så bare lidt uheldigt ja at det er 3 produkter med samme billede. Må se om jeg kan få den til at blande de nye produkter lidt Wink

Fragt skal helt sikkert stå mere tydeligt.

Der hvor du kan se 40 produkter på produktsiden, er blot varianter på det produkt som er spredt ud i en oversigt, fremfor en almindelig dropdown. Så det er samme produkt, men i forskellig størrelse/farve osv. Men det kan godt være jeg skal have det vist/forklaret lidt bedre.

Igen, tak for et uddybende svar Big Smile

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg fik lige denne her på vej til kassen:

TECHNICAL ERROR: Request Failed Details:Error thrown: [object Object]Text status: error

Og mit antivirusprogram (Kaspersky)skrev at der var et phishing-link og spærrede for min adgang.

Det er nok noget du skal tage alvorligt og få fikset. Det kan du miste rigtig mange kunder på.

// Lars

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Tusind tak, det er ikke en fejl der opstår hos mig, så det skal jeg helt sikkert have kigget på! Smile

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Patrick, 

Tillykke med lanceringen af din nye side. Skønt :-) 

Du får lige et par af mine umiddelbare tanker: 

- For meget tekst på slider nr. 2 (Smid det ned i din brødtekst, i stedet for at det står som et billede). 

- Det ligner ikke, at du har indsat det rigtige favicon

- Du har en del stave- og kommateringsfejl i din brødtekst. Jeg anbefaler, at du får et bureau til at skrive teksten. 


- Går jeg ind på en "Loftkrog" så viser du "tilbehør" ude i højre side. Super forsøg på mersalg, men i stedet for at man skal klikke sig ind på det andet produktet (og derved kommer væk fra det oprindelige produkt), så anbefaler jeg, at du blot gør sådan, at man kan "krydse af", om man ønsker at købe spånpladeskrue. Så blot en lille checkbox under din "læg i kurv"-knap. 

- I din checkout skal man oplyse fødselsdagsdato, hvilket jeg ser værende en anelse irrelevant. 

Alt i alt er du kommet et fint stykke, men der er stadig lang vej endnu, før den sidder lige i skabet :-)


Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Super feedback Erik, mange tak for det :)

Det er ved at være en god liste med idéer og forbedringer jeg har til at ligge. Det er dejligt der er noget at se til! :D

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)