Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fræsning af emner i aluminium

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Du er mere end velkommen til at kontakte mig.

Vi har egen fabrik i Kina og vi kan hjælpe dig med gode priser.

Du kan læse om virksomheden på www.grandsourcing.com

Du er mere end velkommen til at kontakte mig på jh@grandsourcing.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

NORDMET POLEN:

Hejsa,

Vi kan klare den opgave uden store initialomkostninger og udfører lige fra 1-100.000 stk:)

Send gerne DWG tegninger så får du et tilbud fra Polen, fræsning i aluminium og cnc bearbejdning i aluminium.

Mange Hilsener Christian

email.

cw@nordmet.pl

Hjemmesiden er ganske utilgængelig og jeg har svært ved at associere diverse tønder med det jeg laver.

Har du links, maskinlister mv?

Tilmeldt 30. Mar 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Nu får du det til at lyde som om, at der er noget fordækt i det, det er slet ikke tilfældet.

www.Komponentpriser.dk er en udbudsportal, som er skabt for at gøre det nemmere for indkøbere, startups, maskiningeniører at finde den rette leverandør og få tilbud på sine komponenter. Det kan være komponenter til protoyper, 0-serier eller serieproduktion.

Det er en webportal, der skaber kontakt mellem en udbyder og så en lang række dygtige danske leverandører

En opgave som den her beskrevet, er det gode eksempel på, hvad protalen kan bruges til. At ligge en produktionsopgave ud og lad en stribe kvalitets og prisbevidste danske leverandører byde på opgaven.  Det er nemt og priserne er meget konkurrencedygtige.

I mit virke som konsulent bruger jeg altid siden, og det fungerer rigtigt godt.

Venlig hilsen

Tobias Petersen

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

tbp@cuva.dk:

Hej Ravn

Nu får du det til at lyde som om, at der er noget fordækt i det, det er slet ikke tilfældet.

www.Komponentpriser.dk er en udbudsportal, som er skabt for at gøre det nemmere for indkøbere, startups, maskiningeniører at finde den rette leverandør og få tilbud på sine komponenter. Det kan være komponenter til protoyper, 0-serier eller serieproduktion.

Det er en webportal, der skaber kontakt mellem en udbyder og så en lang række dygtige danske leverandører. 

En opgave som den her beskrevet, er det gode eksempel på, hvad protalen kan bruges til. At ligge en produktionsopgave ud og lad en stribe kvalitets og prisbevidste danske leverandører byde på opgaven.  Det er nemt og priserne er meget konkurrencedygtige.

I mit virke som konsulent bruger jeg altid siden, og det fungerer rigtigt godt.

Venlig hilsen

Tobias Petersen

Det ændrer overhovedet ikke ved at disse sider er til for at iværksættere hjælper hinanden - ikke til selvpromovation, og i de tilfælde hvor ¨det rent faktisk er en hjælp så er det forventeligt at man er åben og ærlig.

Jeg klickede lige på din hjemmeside for at se om det havde merit, og jeg må nok sige at indtrykket var ekstremt amatøragtigt, og jeg kunne mildt sagt ALDRIG aflevere detaljer på en webform der intet andet indhold har. 

Til spørgeren så har jeg gode erfaringer med Protolabs.com som er utrolig god til nogle ting (nem bestilling/priser mv) men har horible priser på andet, men som nævnt af andre så er FabLabs et andet sted at gå, men næsten enhver maskinshop kan lave få dele i alu. 

Tilmeldt 23. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej M.S,

Jeg har tidligere stået mange gange i samme situation, men heldigvis har Nikolaj fra virksomheden Metalwo A/S altid hjulpet mig i disse situationer.
Du kan prøve og ringe til ham og sige, at det er Ravn fra Hjørring, som har sendt dig. Så jeg sikker på at han vil finde den rigtige løsning for dig.

//Ravn


Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

M. S.:
Jeg checker lige emachineshop. Så på noget tilsvarende for et par uger siden, men det strandede på at kræve windows computer. 

Få en gratislicens til Fusion 360 - den virker også til Apple

Der er direkte upload til first cut med prisgenerering. Nogle gange er det meget dyrt og nogle gange meget billigt.

eMachineshop er langt mere konsistent og der kan du evt sende din stp fil eller også betale dem for at tegne det op for dig fra skitse.

Fra Randers NV
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 17
Fra  KM Design v/Kim Mortensen Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal være velkommen til at tage kontakt. Det kan være jeg kan være behjælpelig med produktion af disse emner.

Jeg arbejder i lidt af hvert, og laver meget arbejde i enkeltstyksproduktion.

Mvh

Kim
KMDesign

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)