Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Metatags hjælp - hvordan gør man det bedst?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Nikolaj

Hvorfor bruger du ikke Thomas' forslag helt ud? Jeg synes egentligt det klinger bedre end så mange af dine egne forsøg Smile

Mht. til dine undersider skal du altid sørge for at have unikke Titler og beskrivelser på hver enkelt underside.

Dog når jeg ser din shop føler jeg mig ikke hel tryg. De billederne i venstre kant, forvirrer mere end de gavner, og jeg føler ikke rigtigt at der er en samlet menu på siden - men op til dig om du vil arbejde med det eller ej.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 03:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nick

Er efter dit råd faktisk bare end ud med at bruge  Thomas'  forslag Smile skulle jeg nok ha' gjort fra starten

 jeg har lagt en unik metatag beskrivelse ind for hver enkelt produktgruppelagt. Denne har jeg kopieret ned i <title> </title> på hver af produktgruppernes sider, men jeg forstår så bare ikke hvorfor de ikke er synlige.. Bruger dandomain, hvis i har erfarnger med det.

 Du har helt ret med de billeder nede i venstre kant - de er blevet fjernet og der er i stedet bare lagt en hvid baggrund ind.

Har du nogle forslag til hvordan man kunne markere "menuen" bedre. Har overvejet at lægge de 2 "tilbud" samme til en flash, hvor de så skifter mellem hinanden og så lægge det op efter søgknapen?.. skal bare lige ha fundet sådan et flash program.. Geeked

 

mvh Nikolaj

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)