Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Daytrader - small caps - penny stocks

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle derude.

Jeg er gået igang med at læse om daytrader og jeg er støt på de såkaldte small-caps.

Jeg vil gerne kaste mig over danske, svenske og norske aktier. Men mit spørgsmål er HVOR jeg finder dem.

Har prøvet Nordnet, hvor man kan handle small caps, men deres handelsplatform er kun linje graf, jeg vil hellere have et platform med candlesticks som den på Etx capital og markets.com, vil også gerne kunne følge med live. Er der nogle andre handelsplatformen i kender hvor man kan handle small caps ? og evt. med en demo konto hvor man kan øve sig, fordi jeg er ret ny.

Kunne også være rart med en mester, der kunne lærer mig op.

Mvh Kevin Thomsen

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved de bruger candlestick på Degiro, men føler mig nu sikker på at Nordnet også har det, om ikke andet i deres trader.

Men du kan evt se om ikke du kan få dem til at tilmelde sig quotetracker.com

Jeg tror ikke det giver mening at slå sig ned som daytrader af danske smallcap aktier. Når du daytrader har du brug for den likviditet der er i markedet, du risikerer ikke at kunne sælge dine aktier igen.

Du bør skifte marked til enten de større aktier eller også USA.

Prøv at kig på Euroinvestor.dk for at finde dig en "Mester" jeg husker der en gang lå en daytrader klub i Hellerup, som bør kunne hjælpe dig.

Mvh

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger SaxoBank (dog ikke i DK), og deres platform har mulighed for flere forskellige typer grafer, inkluderet "candlestik".


Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)