Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pagespeed Wordpress

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 5. May 17
Indlæg ialt: 5
Fra  Myth Online Markedsføring Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey allesammen!

Jeg er SÅ træt af min pagespeed på min hjemmeside. Er der nogen der har nogle gode tips til hvordan jeg får mere power på den?

Siden hedder : myth.dk

De bedste hilsner

Rene

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her.

Ved nogen om man skal investere indlede ram eller hvordan på ens server?

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 14
Fra  useWeb Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville helt sikkert se på udbydere, som er eksperter i Wordpress-hosting.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Terp:
Jeg er SÅ træt af min pagespeed på min hjemmeside

Hej

Denne kunde kommer fra lige netop din udbyder til os, og er yderst tilfreds, hvordan synes du denne side performer?

https://www.raspberrypi.dk

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Terp:

Hey allesammen!

Jeg er SÅ træt af min pagespeed på min hjemmeside. Er der nogen der har nogle gode tips til hvordan jeg får mere power på den?

Siden hedder : myth.dk

De bedste hilsner

Rene

øh skulle du ikke vide det, du laver SEO og hjemmesider ?  Og din pagespeed ser da okay od: Mobil=74 Desjtop=86

Er du lige startet ? det undre mig at en SEO mand ikke har tekst paa dine undersider ?

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

https://itwebsite.dk

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør du mht. komprimering af billeder? Tag evt. et kig på kraken.io

Har du leget med cache plugins? F.eks. W3 Total cache

Kan se din DNS er styret af one.com - Du kunne evt. overveje at få din DNS styret af en 3. part såsom CloudFlare - Der skal helt sikkert nok være noget at hente.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 2 stikprøver på tools.pingdom.com ser det ud til at dit største problem er server/webhotel relateret, da "wait" er helt op til et sekund. Altså det tager mellem 500 milisekunder og helst op til et sekund før første fil indlæses.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene Terp:

Jeg er SÅ træt af min pagespeed på min hjemmeside. Er der nogen der har nogle gode tips til hvordan jeg får mere power på den?

Siden hedder : myth.dk

Uanset om du mener PageSpeed score som målt med Googles PageSpeed Insights eller du mener din sideloadhastighed, så er der hjælp at hente i de forslag PageSpeed Insights giver dig.

Og der er masser af hastighedspotentiale på din side og masser af lavthængende frugter :-)

Henrik Andersen:
Efter 2 stikprøver på tools.pingdom.com ser det ud til at dit største problem er server/webhotel relateret, da "wait" er helt op til et sekund. Altså det tager mellem 500 milisekunder og helst op til et sekund før første fil indlæses.

"Wait", som Pingdom kalder det, kan sammenlignes med TTFB (Time To First Byte). En langsom host/server kan ganske rigtig være en forklaring på en høj TTFB, men der kan også være andre forklaringer. F.eks. databaseopslag, unødig PHP processering mv.

Så inden OP nu rådes til at skifte host eller opgradere server, var det nok smart at dykke lidt dybere og finde forklaringen på den lange TTFB.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)