Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter venner - hvor finder jeg dem ;)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Tak fordi i har klikket ind på min tråd

Mit navn er Rasmus, og jeg går i 3.g på et HHX. Jeg driver ved siden af studiet, 2 webshops med stor vækst. Det er min passion, og har været meget interesseret i særligt e-handel, marketing, og alt det andet der følger med i en sådan livstil, de seneste 3 år af mit liv. Jeg går desuden fuld tid på mine virksomheder efter studiet.

Jeg har mange venner, (som jeg er glade for)  men mangler nogen med samme interesse som mig. Nogen man kan gi en high-five, når salget boomer, når man får en ny erhvervsvirksomhed som kunde eller bare et telesalg. Samtidigt nogen man kan sparre med, hjælpe hinanden og måske endda tage en bytur med i ny og næ?

Hvis du søger det samme som mig, så skriv en kommentar - måske vi kunne drikke en kop kaffe eller en øl på et tidspunkt :)

Hav en rigtig produktiv dag!

- Rasmus,

Tilmeldt 8. Mar 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Lyder spænde, jeg arbejder selv på nogen projekter og 'joiner' nogen nye for at prøve dem af. Jeg er selv meget inden for markedsføring og strategi. Hvis du fik en interesse eller bare ville vid emere, så er du velkommen til at sende en mail - maksymt@outlook.com

Fra Fredericia
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

gå på fb ig skriv iværksætter

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor befinder du dig i landet?

/Ricky

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå til netværksarrangementer i nærheden af, hvor du bor. Kender du bare én anden iværksætter, så har han eller hun sikker nogen venner, du også kan møde derigennem. Det er bare med at tage ud af døren og til de ting, der bliver arrangeret rundt omkring. CPHFTW, NGH, fredagsbarer, Tech Barbeque, Uge 47, Iværk og Vækst osv. 

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ricky,

Har kontor i københavn, i nærheden af Gentofte.

Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Har smidt dig en mail :) 

Tilmeldt 5. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus. Jeg hedder Marco og er 26 år. Hvis du er frisk kan du bare kontakte mig. Jeg har også en handelseksamen, og går med en iværksætter i maven. Jeg søger også folk med interesse for iværksætteri og vækst. Jeg kan sparre med lidt af hvert, hvad kendetegner mig? Passion og respekt for folk der tør at tage udfordringer, de smitter! Så du skriver bare

Vh

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)