Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor dukker min hjemmeside ikke op på Google?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 03:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Brink:
Jeg ville gerne have at den dukkede op når man søger på keywords. Jeg ved godt der skal noget til, men det er det jeg spurgte ind til.

Okay, det var ikke sådan, du formulere dig med dit spørgsmål i starten af tråden. Så jeg beklager mit tidligere svar.

Jeres side mangler informationer omkring, hvad det helt er, som i er konsulenter med. Men i vil skære forbruget ned for jeres kunder.

Hvilke forbrug snakker vi om? Telefonregninger? Elregninger? Bil tanknings udgifter, mekaniker? osv.

(okay, du har skrevet lidt om dette, men det overså jeg første gang, da det står næsten usynligt uden for tekst feltet)

Men stadigvæk, flere informationer. Tænk på hvilke keywords i gerne vil blive fundet på, og så brug de ord i sammenhæng med mere info.

I skriver, at i vil have 25% af den årlige forbrugsbesparelse (fra det første år), vil det så sige, at I venter med at sende regningen til året er omme, og dermed køre 12 måneder uden indtjening? Og det er for det første år, men hvorfor skulle de bruge jer det andet år? I har jo allerede skaffet dem de gode tilbud. Tænk måske dette igennem en ekstra gang.

Pas på med at skrive, at i kan blokere for alle reklamehenvendelser, for det kan i ikke. (Alle = 100%). Hvis virksomheder ikke allerede har gjort det, så kan de selv reklame beskytte sit firma på virk.dk, og privat ved at tilmelde sig Robinson listen på borger.dk.

Reklamebeskyttelsen gælder kun oplysninger, der hentes i CVR. Så hvis man har fundet telefon nummeret andet steds, på internettet eller en avis osv, så må man gerne kontakte et reklamebeskyttet firma.

Kan godt forstå, at du vil have, din hjemmeside kører som smurt, det er jo svært for dig at gøre folk opmærksomme om dit selvskab, du kan jo ikke rigtig selv tage kontakten til dem.

I skriver, at i har 4 års erfaring på markedet, men så gammelt er dit firma slet ikke, omformuler dette, skriv måske noget om, at du har 4 års erhvervs erfaring, og uddybe gerne erfaringen lidt, og hvis du har folk ansat, en måske med 3 års, en anden med 2, så skrive at dit team tilsammen har 9 års erhvervs erfaring.

Find ud af om i vil tiltale kunderne, som enten du eller i på siden, har set, at i bruger begge betegnelser.

Håber dette svar var dig mere nyttigt Wink

Mvh Allan

Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 82
Fra  Goodlife Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian!

Jeg er nysgerrig. Hvordan blokere man for telefonsælgere til virksomheder? Har du en software der gør dette?

PS har du selv tænkt dig at kontakte dem telefonisk?

VH S

Fra Egå
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for al den fine feedback. Hjemmesiden er i skrivende stund ved at blive lavet helt om. Efter mere research er jeg overhovedet heller ikke tilfreds med, hvordan den ser ud pt. Den virker ikke professionel. Jeg håber I vil give mig feedback på 2. version af siden, da jeg skal bruge alt den hjælp jeg kan få. 

Stie:

Hej Christian!

Jeg er nysgerrig. Hvordan blokere man for telefonsælgere til virksomheder? Har du en software der gør dette?

PS har du selv tænkt dig at kontakte dem telefonisk?

VH S

Nej, det er ikke et software program der gør det. Det er noget jeg gør manuelt. 

Og ja, her i begyndelsen kontakter jeg mine kunder telefonisk, men jeg er rigtig god til at presse prisen, så jeg håber at det vil gå fra mund-til-mund i det lange løb. Principielt koster min service jo ikke noget for kunderne da jeg kun tager en del af besparelse. Nu må vi se, men jeg vil i hvert fald gerne væk fra opsøgende salg så hurtigt som muligt. 

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)