Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en ide til Virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen

Jeg Har længe gået med en ide i omkring at starte en  Virksomhed op, men gerne en jeg kan drive i min fritid, da jeg er under uddannelse, og gerne vil gøre den færdig inden at jeg måske kan tage min virksomhed på fuldtid.

Jeg har tænkt på at sælge diverse Fitness produkter igennem en webshoop

hvor man køber et abonnement til siden og så den vej igennem kan købe produkterne til en billigere pris

Jeg har i forvejen lidt penge til at starte op med men hvordan tænker i overhovet der er et marked for det og hvordan for man fat i nogle leverandører osv 


Glæder mig til en masse responce.

MVH. Christian 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fundet et sted hvor du kan finde produkterne billigere? Billigere end altså dine kunder vil kunne finde online ved en google søgning?

Det er sandsynligvis der folk ville finde din webshop, fordi de har søgt på for eks. Google omkring fitness og helse produkter.

Kiggede lige hurtigt på Fitness.dk og Fitnessworld.dk, de sælger tilsyneladende ikke nogen af den form for produkter online, men hvis du kan skaffe kvalitets produkter, så du eller en af f.eks. vis dem, begge kan tjene penge på det, så vil de være værd at kontakte.

Du kører altså en webshop for en af dem, de sætter så din links på deres side. Det vil hjælpe dig med at få kunder ind på din side.

De er store firmaer, og har sikkert selv tænk på dette før, men måske de ikke har kunnet finde nogle priser, der gjorde at det kunne svarer sig, at konkurrere med andre ligene webshops.

Men hvis du kunne få en af dem eller ligene til at være interesseret, det kunne også være en lokal sports klub/forening.

Måske du kunne få tilladelse til at sælge et medlemskab, og sæt det sammen med et par produkter.

F.eks. vis et medlemskab og en start pakke (træningstøj, sko, drikkedunk, og hvad folk ellers har brug for til fitness)

En webshop med fitness udstyr, dem er der mange af, så det ville værre svært at finde lige netop din, med en hurtig internet søgning.

Men hvis du kan få noget sammen arbejde i gang med etableret firmaer, hvis kunder køber sådan nogle ting, det vil give dig en fordel på visse punkter.

Men inden du snakker med nogen, så se på priser og kvalitet, kan du konkurrer med andre?

Og du bliver nød til at vise en samarbejdes partner, at du har en funktionel webshop, fordi de vil se om webshoppens brugervenlighed, kan lever op til den kvalitet de tilbyder deres medlemmer. (selvfølgelig skal du bagefter tilpasse den til de partnere, der henviser til din side)

Med mindre du har nogle kanon gode priser, som man ikke finder andet steds, så tvivler jeg på, folk vil tegne et abonnement hos dig, det er et marked med stor konkurrence.

Disse store kæder, vil sikkert have en del af omsætningen, da de levere dig med kunder, uden at få noget igen, de er jo allerede et brand, og bruger mange penge på markedsføring. (andet end måske et par medlemskaber?) Men måske nogle små lokale fodbold/brydning/bokse/tennis/løbe klubber (den stil) vil måske give dig et lille beløb om måneden, hvis du samtidig promere deres lokal klub også (20 klubber rundt i Danmark, måske 75kr (ukvalificeret bud), det giver dig lidt ekstra til SU, plus mere erfaring/kontakter til fremtiden, de vil så betaler til dig om måneden. De sælger sikkert nogle ting i klubben, så du bevæger dig jo lidt ind på deres område, men hvis de så kan få flere kunder til at tilmelde sig? På langt sig, vil det måske er bedre for dem? Plus, hvis de disse klubber, har en uges træningslejr om sommeren et sted, og de gerne vil have nogle flere tilmeldinger, så kan du måske også sælge det/promovere det.

Lidt at tænke på, men endnu en webshop, det alene vil næppe køre rundt. Som jeg nævnte i starten, priser og kvalitet, kan du skaffe det billigere. (pas på kopivarer, og sikrer dig du har tilladelse fra fabrikanten til at sælge deres produkter videre)

TILLYKKE, du har læst igennem mit lange svar, og du har vundet en ekstra tur omkring atletik banen Stick out tongue

Held og lykke med det Eriksen

Og held og lykke med din uddannelse.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)