Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web-shop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 10
Fra  perlenodense.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Pyhhhh, jeg sveder helt i mine hænder ved tanken :0)

Hos Perlen har vi besluttet, at vi skal have en ny web-shop, da den gamle ikke kan alt det vi gerne vil kunne.

Vi har kigget og talt med en del forskellige efterhånden og har "næsten" valgt den forhåbentlig rigtige shop og shopudbyder, men så kommer tvivlen alligevel snigende, er det nu også det rigtige???

Vores shop i dag har 5 forskellige domæner tilhørende hvert sit sproglag, hvilket naturligvis skal kunne styres fra den samme side med MANGE produkter.

Hvilken shop mener du er den mest fremtidssikrede?

Med venlig hilsen;

Nadia

perlenodense.dk

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg mener Magento er mest fremtidssikkert - men det med 5 forskellige domæner kan også nemt løses.
Forhåbentlig har i blot igennem hvert domæne blot en redirect til samme side, som derved blot skifter sprog efter hvilket domæne og/eller hvor IP addressen kommer fra?

Det har jeg gjort med en af mine sider tidligere - og det funkede så fint

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

magento skulle vaere god  det hele taget og nem at admin flere sprog

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er uden tvivl et godt bud. Du er velkommen til at kontakte os i https://www.confero.dk til en uforpligtende snak og second opinion :-)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nadia 

At vælge shopudbyder / system kan være en meget uoverskuelig proces, så din tvivl forstår jeg udmærket. Det I reelt skal gøre op med jer selv, er hvor "frie" I ønsker at være. 

Vi har stor succes med at udarbejde WooCommerce/WordPress-løsninger til vores kunder. Fordelen ved dette CMS, er et det først og fremmest er fremtidssikkert. WordPress er verdens mest benyttede CMS, hvilket i dag udgør 22.000.000 brugere globalt. Dette giver naturligvis et stort community, som løbende udvikler plugins og fremtidssikre moduler. 

Tag gerne direkte kontakt til mig via simon@erhvervshjemmesider.dk, for en dialog omkring WordPress / WooCommerce, samt fordelene heri :-) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nadia,

Først vil jeg lige pointere, at jeg ikke skriver dette for at skabe et salg. Min kalender er fuldt booket og jeg gør dette udelukkende for at hjælpe.

Om du har kigget på Shopify eller ej, så synes jeg helt bestemt du skal gøre det. Systemet fungerer perfekt med flere sprog, mange produkter og nem administration. 

Hvis du booker en gratis opringning på min hjemmeside, så ringer jeg dig op i eftermiddag og rådgiver dig fra ende til anden.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nadia,

Jeg kan byde ind fra en lidt anden vinkel.

Jeg arbejder hos Webshipr, som er et system, der gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder.

Vi har lige nu omkring 1.500 webshops som kunder, og vi kan se, at det mest populære system pt er Shopify efterfulgt af WooCommerce.

Vi har alle typer af shopsystemer blandt vores kunder, og vil sige, at hver shopsystem har sine fordele og ulemper.

Så jeg vil nok råde dig til at alliere dig med en uvildig ekspert på området, som kigger på Jeres behov, og råder dig til et system ud fra behovet.

Du skal altså derfor ikke vælge at rådføre dig med en konsulent, som er ansat ved et bureau, hvor de KUN laver WooCommerce shops eller KUN Magento shops.

Håber det kan bruges :-) 

Dbh

Daniel  

Webshipr gør det nemmere for webshops at sende pakker til deres kunder: http://bit.ly/2oSDZbD

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)