Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Norsk domæne + Vil du til norge ?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan se der generelt er en efterspørgsel på udvidelse af webshop til Norge, men jeg er lidt usikker på om det er en større generel efterspørgsel, eller om det bare er enkelte fra tid til anden.

Kan se det hovedsageligt er 2 problemer folk har.

1. Registrering af .No domæne

2. Kunden i Norge bliver pålagt import skatter så varen bliver dyr.

Jeg er fast bosat i Norge, og jeg overvejer at starte virksomhed i Norge som løser disse problemer for webshops.

Jeg vil tilbyde registrering af .No domæner

I tillæg vil jeg også tilbyde varelager i Norge. På den måde kan kunden have varen dagen efter, og skal ikke betale ekstra.

Det ville virke på den måde at du eksempelvis en gang om månede sende en palle eller container til Norge, og så vil vi sende dine pakker til kunden. Pris norsk porto plus x kroner til os.

Men er der et marked i Danmark for en sådan service ?

Jeg er ikke sikker på varelager løsninen, og måske er folk tilfredse med bare at få et domæne.

Jeg er ikke helt sikker på om dette vil være en god forrenting, eller om det vil være en spildt investering for enkelte webshops som ikke vil dække mine udgifter.

Hva syntes amino ?

vil i til norge.

Og vil i bare have domæne, eller vil i også have lagerhotel ?

Hvis der er god efterspørgsel, så vil jeg starte op. så giv jeres mening.

På forhånd tak.

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super ide, og noget jeg selv har haft brug for på domæne siden. Men de nuværende løsninger blev for dyre. Mener prisen var ca. 1.500 årligt for at have en adresse i NO til registrering af et domæne. Derudover naturligvis alle de faste udgifter til et domæne og hosting (men prisen var for høj synes jeg).

Held og lykke med det.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)