Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg søger en person eller et firma som er super skarpe til annoncering på Facebook, og som kan hjælpe os med at skabe flere salg.

Vores 2 webshops vi ønsker at annoncere for er www.antibite.dk og www.znore.dk

Om du er enkelt person eller ansat i et firma er ikke vigtigt. Eneste krav er at du/i skal have solid erfaring og at jeres priser er rimelige.

Ser frem til at høre fra dig/Jer

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 36
Fra  Hypeshop Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Nu har jeg ikke den største erfaring indenfor facebook annoncer, men driver selv en webshop, og bruger til dagligt facebook annoncer. Hvis i skal sætte nogle reklamer op, som er lidt besværlige, så har facebook gjort det rigtig brugervenligt. Ville bare sige at jeg dagligt har et budget på 115 kr. og får et par ordrer om dagen på det. Det virker super, og er ikke spor svært, hvis i vil spare nogle penge, så sæt jer selv ind i det, så i selv kan styre det i fremtiden. Som sagt er det super brugervenligt, bare sørg for nogle skarpe tekster og billeder, og nok det vigtigste, den rigtige målgruppe, i kan styre alt fra alder til interesser. 

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 29
Fra  Balle Dyreklinik Skrevet kl. 04:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Forslaget fra Deniz er fornuftigt. Jeg tror også jeg vil forsøge at arbejde lidt med facebook annoncering. Er det muligt at sætte op, så det kun er personer i Silkeborg og omegn, der får annoncerne?

Balle Dyreklinik speciale i hunde, katte og små gnavere.

Kærlig Dyrlæge i Silkeborg

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 07:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja man kan godt afgrænse sine annoncer geografisk.

Tilmeldt 16. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for gode inputs so far...

Jeg kan sagtens sætte annoncerne op, men mit største problem er at tracke og finde ud af hvad jeg betaler pr salg.

Nogle god råd til hvordan man gør dette nemmest?

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Tilmeldt 7. Mar 17
Indlæg ialt: 36
Fra  Hypeshop Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du giver mig et kald på 28341801, så kan jeg sagtens hjælpe dig lidt, du kan selv styre hvad du vil betale penge for, om det er klik eller hvor mange visninger du ønsker.

Fra København
Tilmeldt 21. Nov 16
Indlæg ialt: 66
Fra  Consulting Eleven Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hinding,

Hvis du har brug for et par råd ang. sporing af salg, hvad et salg koster, Facebook annoncering generelt mm., så er du også velkommen til at kontakte mig.

Jeg skal gerne give dig et par råd og guide dig ganske gratis. Og hvis du så derefter ønsker at jeg skal hjælpe jer med annonceringen, så kan vi også tale om det. Men det er ikke noget krav for, at jeg kan hjælpe dig gratis med et par konkrete spørgsmål du har, og give dig et par gode tips.

Med venlig hilsen,

Jacob

www.consultingeleven.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hinding

Afhængig af dit budget, så vil det formentlig bedst kunne betale sig selv at sætte sig ind i det. Så kan du altid hyre konsulenter når budgettet rækker til det.

Mht. tracking så kan jeg se at du benytter WooCommerce. Jeg har sat tracking op for et par webshops og kan også godt hjælpe dig, såfremt det skulle have interesse :)

Fang mig på lr@laaaunch.it eller her på Amino.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)