Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evt salg af virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg overvejer at sælge min virksomhed.

Jeg har startet en lille hobby-webshop med ventetøj- og ammetøj samt tøj og livsstilsprodukter til livet som mor. Men da jeg har fået nyt job ved siden af og er blevet sat op i tid, har jeg desværre ikke den fornødne tid til at lægge i web-shoppne, så den kan vokse og blive til mere.

Jeg overvejer derfor at sælge den videre, men er lidt i tvivl om hvor jeg skal starte.

Jeg har ikke meget kapital, så ved ikke om det bedst kan betale sig blot at sælge ud og lukke.

Tak for hjælpen ;)

Mvh. Mia

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia.

Læg et link til din webshop ind her på¨tråden. Og så fortæl hvilken virksomheds form du har.

Jeg ved ikke hvad du skal gøre, men hvis du ligger lidt flere informationer ind, så er jeg sikker på, der er folk med mere erfaring, som vil komme med nogle gode råd.

Og så selvfølgelig spørg dig selv, om du enlig har lyst til at give slip på din webshop?

Måske der er nogle muligheder for, at du bare kan lukke den ned midlertidig? Arbejder du på den hverdag?

Måske du kan minimere den tid du bruger på webshoppen om ugen.

Hvad med at sætte din leveringstid op med et par dage, og så bestiller og sender du tingene på faste dage om ugen (eksempelvis Mandag og torsdag)

Hvis nu du kun arbejder et par timer søndag og onsdag, hvor du forbereder alt, bestilling, kontroller betaling osv. så det er klar til mandag/torsdag, hvor det så bliver bestilt, og sendt afsted til de kunder, der nåede at bestille i tide, de andre får så varerne lidt et par dage senere,

Jeg ved ikke meget omkring webshops, og jeg kender ikke din shop, og der er sikkert meget mere arbejde i det, end jeg går og aner.

Mvh Allan

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)