Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige og gode app designere

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Jeg står med en virkelig god ide til en app, men jeg har vanskeligheder med at finde ud af hvem der skal lave den. 

Har allerede kontaktet forskellige app design virksomheder, men de tager en alt for høj pris. 

Nogen der kan anbefalde en virksomhed, person eller et sted at lede? 

Tak på forhånd, og fortsat god dag Big Smile 

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl

Jeg har en del erfaring med design af apps og kan lave detaljerede moderne designs og interaktive prototyper.

Jeg kan design apps ned til små detaljer og kan sammensætte alle funktioner i et brugervenligt moderne design som er nemt at navigere rundt i for brugeren.

Jeg kan herefter opsætte skærmene til designet i en navigerbar design prototype som kan hentes ned på telefonen. Dette er speceilt optimalt når man skal teste designet og se om det fungere i hånden. Sammen prototype er ideel at have for udviklere da de udfra den har noget specifikt at gå efter.

Jeg kan desuden sætte designet op i flere andre formater, herunder et detaljeret dokument som beskriver designet og funktionaliteten og som fungere som instruktion til udviklere.

Derudover eksportere jeg alle grafiske elementer systematisk i en mappe så alt indhold er let tilgængeligt for udviklere.

Du vil også modtage alle keyframes i billedeformat så de kan bruges i andre sammenhænge. F.eks til at blive indsat i en forretningsplan eller investor præsentation.

Jeg kan også animere en visuel gennemgang af appen som i en kort animationsvideo viser appens design og funktionalitet.

Prisen på et app design afhænger meget af kompleksiteten af appen, men er sikker på jeg kan gøre det til en langt bedre pris end hvad du er blevet tilbudt tidligere, da jeg selv har erfaret at andre virksomheder i Danmark tager alt for meget for det. 

Hvis ovenstående lyder interessant kan jeg kontaktes på mail Sebastianbeen@icloud.com

Mvh Sebastian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl

Jeg vil kunne hjælpe dig med udviklingen af din app. Jeg kan stå for prototype, design, iOS og Android version samt backend og hosting - kort sagt kan jeg levere en komplet løsning.

Du er velkommen til at sende en privat besked, eller sende en e-mail direkte til mig på simonriisolesen@gmail.com

Så kan vi tage en snak om dit projekt.

Mvh

Simon Riis Olesen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)