Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af virksomhed - hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Grunden til jeg starter denne debat er, at jeg har nogle spørgsmål som jeg håber i kan hjælpe mig med!

Mit første spørgsmål er angående et designprogram, eller om det er bedre at tegne det i hånden? Vi snakker produkter som bikinier, badedragter og sommertøj

Mit andet spørgsmål er angående leverandører. Jeg skal til Thailand til sommer og overvejer at tage mine tegninger med og måske faktisk finde en leverandør mens jeg er dernede, hvad synes i om den ide? Og er Thailand et fint land at have en leverandør?

Og så mit sidste spørgsmål er angående salg af egne produkter på Instagram. Kan se der er mange flere der er begyndt at sælge deres ting gennem instagram og måske først går igang med hjemmeside, cvr m.m. efter at de kan se der er stor efterspørgsel på produkterne, er dette tilladt og en god idé eller? 

Håber i kan hjælpe mig!

Mvh Mille

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert finde leverandører i Thailand men jo lidt afhængig af området. Det er jo ikke ude ved strandene de ligger. Det er jo så heller ikke det største land med produktion af den slags produkter til vesten, der ville man i Fjernøsten kigge efter Bangladesh, lidt Vietnam og stadigt meget Kina, mens Tyrkiet kan være den lidt nærmere mulighed og så ryger vi i Østeuropa og Ukraine.

Det er ikke helt billigt heller, at starte kollektioner op fra bunden, men omvendt jo langt mere spændende og muligt, end bare købe færdige no-name t-shirts og hoodies og få sit eget fantasifulde design trykt på

Specielt når du taler langsom start og Instagram så lyder det svært med helt egen design fra bunden

Et andet klart problem er, at du intet må importere erhvervsmæssigt uden importregistrering, ikke en gang prøve osv. Det kan du kan få (gratis) ved at have CVR. Overvej bogen Startup som E bog eller fysisk bog for den kan føre dig gennem overvejelserne om personlig virksomhed eller selskab, stiftelse, skat, moms, import og en hulens masse andet til dine overvejelser http://startup-linkguide.blogspot.dk/2016/04/start-up-den-komplette-ivrkstter-bog.html 

venligst John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har dit eget firma her hjemme ??

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)