Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af SEO.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. jeg har siden www.360tur.dk

Men når jeg søger på google efter de service jeg tilbyder, kommer jeg ikke frem på de første 25 sider...

Jeg skal søge ordret efter firma navnet så kommer min google business side frem..

Hvad kan jeg selv gøre for at gøre dette bedre, jeg er helt lost.. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 23. Feb 13
Indlæg ialt: 169
Fra  Smykkelivet.dk I/S Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Start med at hent de gratis SEO analyser du kan få. Så har du noget konkret at begynde med.

Læs derefter en masse blogindlægs om SEO.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853

Jeg kan kun sige at du skal oprimere optimer og optimere din hjemmeside de næste 3 mdr. Fuld tid, indtil du besvimer:) ja så vil der ske mirakler:)

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv lavet hjemmesiden og er det i wordpress kan du installere et plugin der hedder SEO by yoast det viser hvordan dine tekster på din side passer med dine søgeord.

Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv lavet siden ja. i wordpress.. har SEO plugin. (seo by squirrly) alt hvad der kan optimeres i plugin'et er gjort og alle sider er sat op med meta - titel osv.. 

Når jeg kigger på div. seo analyse sider, fatter jeg minus af hvad det er der skal optimeres.. lige ledes er den faktisk sat op af hvad jeg kan forstå ud fra analysen til de keywords jeg har valgt.. 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

En ting du ikke kan have nok af er god tekst, saa maaske fokusere paa at skrive mere tekst og faa links

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Arbejdet med SEO er meget mere end bare et plugin som bliver foreslået. Jeg har ikke kigget på din hjemmeside, så mine råd er helt generelle.

Start ud med at sørge for alt det grundlæggende er optimeret f.eks. at det er et SEO venligt system, din opbygning, hastighed, at der ikke er indeksering barriere, unikt indhold, mobilvenligt design m.m.

Derefter skal du udarbejde en søgeordsanalyse, hvor du finder de rigtige søgeord og emner. Lav en god long tail strategi da du kan tiltrække relevant trafik med lav konkurrence.

Efter dette skal du arbejde med optimering på din hjemmeside f.eks. struktur, professionelle tekster, titler, interne links, meta beskrivelser osv.

Sidste fase er off-site hvor du skal fokusere på linkbuilding, sociale medier og trust generelt.

Arbejder med søgemaskineoptimering er en kontinuerlig process som spiller godt sammen med andre kanaler. Vil du have det optimale ud af din indsats bør du bundet den røde tråd sammen med resten af din markedsføringsindsats.

God arbejdslyst :)

Fra København
Tilmeldt 20. Apr 17
Indlæg ialt: 2
Fra  Andelsoverblik Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en lille sidenote, skal du være opmærksom på, at SEO kan tage tid.

Jeg vil anbefale dig at tage et kig på backlinko.com/blog, der har en masse dybdegående indhold og tjeklister til mange basale SEO-problemstillinger for nybegyndere.

Held og lykke med det.

Mvh Lasse

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er der alt for lidt indhold på dine sider - gerne 500+ ord på hver side.

Indholdet skal naturligvis være relevant og gerne med både interne og eksterne links, som kan hjælpe Google med at forstå indholdet F.eks. kan du med fordel lave et link på billedet med "Google Street View - Trusted..." til Google - Hyr en prof med Trusted-status for at øge din synlighed Billedet mangler også "ALT" tag

Gratis programmet "Screaming Frog" kan også hjælpe dig med SEO

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kører en gratis rapport med mit tool her: http://seorap.dk/ rapporten giver dig en god tjekliste med ting du kan og bør optimere. :)

Knæk og bræk med det.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)