Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brudekjoler WeddingDeluxe indfører betaling for at se og røre ved en vare.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 02:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man burde tro dit mål var at lukke alle ikke internet butikker med dit vanvittige forslag

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dette emne lyder lidt som "det ville være meget nemmere at drive forretning, hvis det ikke var for kunderne".

Jeg handler meget på nettet, men bruger også fysiske butikker. Når jeg bruger en fysisk butik, skyldes det enten, at de er godt med på priserne, eller at de tilbyder god service eller bare en god oplevelse. Et godt eksempel er Vom Fass i Tyskland, hvor man kan smage på ALLE de udgaver af whisky, rom og alt muligt andet, som de har - alt er fra fade, som navnet antyder. Når jeg er derinde, smager jeg på 4-6 ting. Og jeg køber altid noget med derfra - ikke fordi jeg føler mig forpligtet til det, men fordi jeg har lyst. Jeg skal ikke kunne sige, om det ubevidst spiller ind, at det altid er unge kvindelige ekspedienter, der er - det er sikkert bevidst fra butikkens side. I hvert fald er det en god oplevelse at være der, og der er aldrig noget brok over, at man udnytter smagemulighederne. Skulle jeg betale for hver smagsprøve, ville jeg aldrig være blevet hooked - så ville jeg købe min whisky på nettet (eller i grænsebutikkerne). Det samme gælder tøj og alt muligt andet.

Når jeg er på marked med mine øl, sælger jeg kun dem, jeg tilbyder smagsprøver på. Det er en "cost of operation".

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg husker at have læst at en butik startede med at tage 10-20 kr for at komme ind i butikken og hvis man købte noget blev de 10-20 kr fratrukket varens pris. Mener det var en TV/pc butik

Synes det er ok et sted da de fleste bare skal ind og se/teste produktet inden de går hjem og bestiller online.

Allan som siger at butikkerne bare kan hæve deres priser.... Ja godmorgen hallo.. Du synes at forslaget om at tage gebyr er dumt..men dit forslag/løsning råber da til himlen... Butikkerne lukker og slukker pga at de ikke kan følge priserne på nettet og du forslår at hæve priserne...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Og tage gebyr for at prøve en brudekjole kan jeg ikke se noget galt i. Hvis kunden køber fratrækker man gebyret prisen. Man kan sige at hvis kunden kommer tilbage og køber , uanset hvor lang tid der har gået fra de prøvede til at de køber bliver gebyret fratrukket.

Jeg ved det ikke men forstiller mig at veninder kan finde på at tage ud og prøve brudekjole bare for sjov.. eller er det kun i film ??

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46433
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Anders S:
Butikkerne lukker og slukker pga at de ikke kan følge priserne på nettet og du forslår at hæve priserne...
et kvalificeret bud er, at de vil lukke endnu hurtigere hvis de tager entre for at røre ved comboybukserne eller TV´et. 

Der er jo ikke tale om vi siger brudekjoledamen ikke må gøre lige som hun vil i sin butik - kræve penge for at prøve kjolen - det er vel bare en test og ikke forbudt, men forslaget er jo at Vera Moda og andre skulle følge op, og det er jeg ganske overbevist om ville føre til mere butiksdød (og Vera Moda ville så heller aldrig drømme om at følge det)

Jeg er helt enig i, at det ikke er let at være butik, og slet ikke let med f.eks TV, hårde hvidevarer, foto og andet som ofte bare ses an og demonstreres, og så købes over nettet (Skovsen har taget beslutningen altid at matche bedste netpris så det er jo EN vej, hvis man kan overleve på det)

Ellers skal butikker - specielt tøj, overleve på at få kunderne ind over dørtærsklen og give service, prøv, føl, se - og ekspedienter der kan li kundeservice

Tilsvarende er forslaget om en pris for at få et håndværker tilbud efter min mening helt uovervejet. Dels har vi en lovgivning som begrænser til 3 tilbud - dels vil de fleste forbrugere da fravælge de håndværkere som siger, JA jeg skal gerne komme og give tilbud på hulmursisoleringen og tager du ikke mit tilbud, så koster det 3.000 kr - for der vil da være masser som gerne giver tilbud gratis i tillid til de får jobbet
(og ofte giver de tilbud ud fra kundens oplysninger om m2 -. IB maleren som svarede tidl. fik mine m2 i sommerhuset, og valgte ikke at køre 70 km for at se tingene, men bare give en fornuftigt pris - som jeg nappede og fik malet fint - og sådan tror jeg mange tilbud klares uden et besøg idag)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
Dels har vi en lovgivning som begrænser til 3 tilbud -

Nej John.

Det er frit, og den enkelte kan  tage ligeså mange tilbud man har lyst.

Den gamle licitions lov om 3 tilbud er ikke længere gældende.

Så både B2B, som B2C kan tage 20 tilbud hvis de har lyst Wink

Og i det lys sættes trådstarters koncept yderligere under pres. Også under hensyntagen til gældende lovgivning.

Derfor må den enkelte udbyder optimerer sin tilbudsgivning m.m.

Vi ved i Råd & Mal, at vi på årsbasis ca. skal bruge 6 % af vores kundehenvendelser. De andre  94 % er uvedkommende for vores omsætning.

De er i gruppen, ( vi kan ikke nå at lave arbejdet for dem, vi passer ikke sammen som samarbejdspartner m.m.)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:


Allan som siger at butikkerne bare kan hæve deres priser.... Ja godmorgen hallo.. Du synes at forslaget om at tage gebyr er dumt..men dit forslag/løsning råber da til himlen... Butikkerne lukker og slukker pga at de ikke kan følge priserne på nettet og du forslår at hæve priserne...

Jeg sagde ikke, at det var dumt. Mener bare at, sandsynligvis, er skal trådindehaveren ikke satse på, at andre butikker vil følge hendes forslag. Jeg siger ikke, at de bare skal hæve deres priser, i så fald har du misforstået mig. Mener bare de skal tilpasse priserne, så der er taget forbehold på evt. skader. det kunne også være i form af forsikringer, hvis der findes nogen der kan dække de skader ind.

Tøj branchen er en presset branche i forvejen, tvivler på det vil hjælpe dem sætte et gebyr på at afprøve produktet. Desuden, hvad skulle stoppe kunden fra at købe en "brudekjole", tage den med hjem, også af prøve den der? Returnere den, hvis den ikke passer hende (eller efter hun er blevet gift) Måske jeg tager fejl her, men er der ikke lovgivning om 14 dages fortrydelsesret? Har læst at, nogle mennesker, kan gjort det, at de køber nyt tøj, ikke pillet byttemærkerne af, gået i byen, og returneret det igen.

Men jo, det er da okay at gøre det, det ville være ejerens beslutning, det vil bare ikke tiltrække folk, men med det sagt, så ville jeg da være nysgerrig, på at se om det, efter måske et års tid eller to har givet mere overskud.

Udstillings modeler går i stykker hele tiden, men hvis jeg selv skulle betale for at afprøve en vare, så ville jeg hellere købe online, prøve tøjet og så returnere det, hvis i så fald det ikke passede i stil eller størrelse.

Det lyder som om, at trådindehaveren allerede tager en pris for, at potentielle købere afprøver en brudekjole. Kan godt forstille mig, at når det gælder sådan så noget som brudekjoler, og at sælgeren forklarer høflig hvorfor, så vil bruden måske være villig til at betale et form for depositum.

Men H&M, Jack and Jones, Hr. og Fru Jensens tøjbutik vil ikke følge med på ideen. Det skal være nogle eksklusive vare som folk ikke normalt køber online. Brudekjoler, jeg ved man kan købe dem i standard mål, men kan god forstille mig, at mange kvinder gerne vil have en skrædder på, til at tilpasse den, så den bare er perfekt.

Hvis du går ind i en tøjbutik, og kigger på en jakke eller en Blazer, så er lommerne normalt syet sammen, fordi de vil gå i stykker efter 100(gæt) mennesker kar stikket hænderne ned i dem. 1 Måned i en butik, svarrer til 6 måneders normalt brug. (min hovedregel som udgangspunkt)

Måske brudekjoler-weddingdeluxe.dk du kan forstærke syningerne på udstillingsmodellerne, så de holder længere, og så tænk på, at hvis du står som kunde, og den udstillingsvare du afprøver går i stykker, så vil du ikke være interesseret i at købe produktet, fordi du vil gerne den holder hele livet, også selv om du kun bruger den en dag.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Det er da en måde, at enten få kunderne til at besøge konkurrenten, eller at skubbe dem direkte over på nethandlen...

Jeg ville dælme ikke betale penge for at prøve noget. 

Hvis man ikke har et bedre alternativ til tidspilde kunder eller nethandlen, burde man måske retænke sit koncept. Jeg kan da hurtigt komme på flere måder, hvorpå handlen kunne flyttes fra online ind i butikken, eller hvor de besøgende kunder, der prøver kjolerne, ender med at blive betalende kunder, når behovet er der... 

Men det kræver selvfølgelig, at man gider sætte sig ind i kundens købsproces og forstå kundens behov...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lidt opfølgning. siden juni måned er det gået rigtig godt. Lige nu har jeg 99 % af kunderne som køber eller lejer en brudekjole. (før jeg har indført en betaling var det ca kun 25%)

Betaling er for de seriøse og for dem der virkelig vil det.  Dem som vil bare kikke fordi at de skla giftes i 2050 kommer ikke forbi.

Flere butikker har fulgt min eksempel, da jeg startede var der ingen der tog betaling i dag er det 4 butikker som gør det.

Min omsætning er steget , anbefalinger på trustpilot kan jeg ikke klage over..:)

så ja det var en fin sats der virkede.

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes at det er den bedste løsning, hvis man ønsker at miste kunder.

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)