Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brudekjoler WeddingDeluxe indfører betaling for at se og røre ved en vare.

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære Aminoer,

Som i har set , så er jeg ved at berøre en problematik for alle dem der har fysiske butikker.

Jeg har et stort ønske om at  der skal være et gebyr for at prøve en vare/tøj eller sko.

Jeg har fået medhold i Danmark, Sverige Litauen , Estland.....

Men vil butikkerne følge mine sport og indføre betaling?

http://nyheder.tv2.dk/samfund/2017-04-22-butikker-opkraever-gebyr-for-kjoleproevning-forbrugerne-tager-godt-imod-det

Faktisk så har jeg et stort ønske at alle butikker skal indføre det, hm, vero moda osv. Også endda håndværker brancher. Hvis man ser på en opgave skal kunden betale gebyret.

På den måde vil de unge få mere respekt for de varer de prøver og evt ønsker at købe. Hvad synes i?

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

For det første få gjort dine link aktive.
For det andet, jeg tror ikke på konceptet.
Dansk detailhandel har generelt utrolig dårlig service, et gebyr oveni -forget it.
I specialbutikker som eksempelvis brudekjoler er der et reelt problem?
Det er en meget special dag for de fleste once in a lifetime.
Jeg ved det ikke, men tror de fleste ønsker den helt rigtige kjole, inklusiv tilpasning som man ikke kan få ved at købe den online. Men det ved du selvfølgelig bedre end jeg, er bare overrasket hvis der forholder sig sådan med hensyn til køb af brudekjoler.

Fra Ringe
Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Helt ærligt. Jeg synes idéen er dårlig. I en fysisk butik skal man spille på de fordele, man giver kunden - ikke på de ulemper, kunden giver dig. 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Interessant at i som har en virksomhed er imod konceptet? 

Ja og problemet er reel.

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 11. Feb 17
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Bare rolig, folk der ikke har en virksomhed, vil også være imod konceptet :)

Da jeg købte min brudekjole end ikke overvejede jeg at købe den online. Og da min datter blev konfirmeret sidste år, blev kjolen naturligvis købt i en butik, hvor de kunne passe den til, hvis det havde været nødvendigt. Ingen, jeg kender, har købt brudekjoler eller for den sags skyld konfirmationskjoler på nettet, men blev der indført gebyrer for at prøve kjoler på, ville jeg da bestemt overveje at finde computeren frem i stedet. De fleste store netbutikker har jo efterhånden gratis retur, så man kan prøve tøjet på uden omkostninger.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Ja men der er blevet lavet målingerne som viser faktisk at de fleste forbrugere er for 68 % af forbrugere er for.

Og de fleste brudebutikker og generelt butikker er også for. Nu laver en debat her, men der er kommet over 200.000 kommentarer til dr 1 og tv2 og de fleste er ositivt stemt:)

Og nej Majbritt, man kan ikke returnere kjole brudekjole retur.

Og nej faktisk er der ingen returret af ting man køber fysisk:) 

[Signaturlink udenfor signatur fjernet af moderator]

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Jeg så godt TV indslaget Wink

Nu er det også sådan at, "Et er at have ret, og noget andet er at få ret" :)

Den meste jura er "lysår" efter internettes udbredning, og er slet ikke fulgt med.

Så hvis "konceptet" skal være en succes, kræver det juraen med og de "toneangivnede i branchen følger "trop".

P.T. tror jeg ikke på ideen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:

Som i har set , så er jeg ved at berøre en problematik for alle dem der har fysiske butikker

Jeg har et stort ønske om at  der skal være et gebyr for at prøve en vare/tøj eller sko.

Også endda håndværker brancher. Hvis man ser på en opgave skal kunden betale gebyret.

Du pjatter med os ikke? Du misser det ikke er 1 April.
Du mener ikke i fulde alvor, at der skal være gebyr for at prøve en vare vel - Sådan ind i butikken prøve et par bukser -. 20 kr uanset køb eller ikke?  Du må jo teste os for om vi er vågne her.

Og bede om tilbud fra 3 håndværkere - et gebyr fra hver uanset man jo kun lige kan vælge en - DER får du smurt for tykt på - den hopper vi vel ikke på SadZip it! Aber doch

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At betale gebyr først, uden at se om varen holder kvalitet?

Der er ingen der vil købe noget, uden at have rørt produktet først (kjoler, biler, hjemmesider, osv.)

Måske en stor, etableret kunstner, kunne køre den politik, for et få eksklusivt rigt klientel.

Altså sælg lidt, men for mere. (få eksklusive designere der kan dette, måske?)

Jeg ved der er mange butiks ejer, der er kede af at deres varer bliver beskadiget. Så må de hæve prisen så den passer med risikoen, hvilke de også gør med pris eller leverandør aftaler.

Hvis dette skulle blive lovligt, tror du ikke bare, at internet salget vil stige. Allerede før nu, er tøjbutikkerne begyndt at gå online.

Hvis du havde valget med at betale 15.000kr eller 11.500 kr for en kjole, som du først skulle bruge om 6 måneder.

Og den dyre løsning, koster dig ekstra 500 kr for at prøve. Ville du så ikke købe online, og returnere den, gratis, hvis den ikke passede dig eller dit behov?

Der er ingen butikker der ville følge dig, netop fordi der er ingen kunder der så ville følge dem.

Forstår din frustration, men hæv prisen, så du er dækket ind for disse eventuelle skader.

Mvh Allan

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:
Ja men der er blevet lavet målingerne som viser faktisk at de fleste forbrugere er for 68 % af forbrugere er for.

Kan du sende denne måling?

Tvivler på der der nogle konsumere der har svaret ja til at betale mere Wink

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)