Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til opsætte en webshop i shopify

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Apr 16
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer! 

Jeg søger en der ved hvordan man opsætter en webshop. Det er sådan, at jeg har købt et tema i shopify, som jeg egentlig har lavet alt på. 
Der er dog nogle småting som mangler, og som jeg ikke selv kan finde ud af. Til det søger jeg altså nogen som har erfaring med dette, gerne i shopify. 
Jeg har både beskrivelse af hvilke ting jeg mangler, samt billeder til forklaring af hvordan det skal se ud. 
Det burde altså være lige til, hvis man har prøvet det før. 
Desuden søger jeg en der ikke tager overpris, men en fornuftig pris, eftersom det er en næsten færdiglavet webshop og kapitalen ikke er enorm. 

Hvis DU kan, eller kan henvise mig til nogen der kan, så giv endelig et svar i tråden! Har du et portfolio, vil det også være kanon! Søger som sagt en der har erfaring. 

Mange hilsner 

Elias :) 

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Acmborregaard:

Hej aminoer! 

Jeg søger en der ved hvordan man opsætter en webshop. Det er sådan, at jeg har købt et tema i shopify, som jeg egentlig har lavet alt på. 
Der er dog nogle småting som mangler, og som jeg ikke selv kan finde ud af. Til det søger jeg altså nogen som har erfaring med dette, gerne i shopify. 
Jeg har både beskrivelse af hvilke ting jeg mangler, samt billeder til forklaring af hvordan det skal se ud. 
Det burde altså være lige til, hvis man har prøvet det før. 
Desuden søger jeg en der ikke tager overpris, men en fornuftig pris, eftersom det er en næsten færdiglavet webshop og kapitalen ikke er enorm. 

Hvis DU kan, eller kan henvise mig til nogen der kan, så giv endelig et svar i tråden! Har du et portfolio, vil det også være kanon! Søger som sagt en der har erfaring. 

Mange hilsner 

Elias :) 

Hej Elias, jeg tror godt jeg kan hjælpe dig. Har selv bygget min webshop www.festivalpakker.dk op i Shopify. Hvad er det præcist du skal have lavet? 

Mvh Jonas

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Blom:

Hej Elias,

Jeg kan anbefale https://offpiste.io, de er super dygtige og til en fair pris.

Hej,

30.000 kr for en Woocommerce webshop, Fair pris.. arggg Big Smile

10.000 om aaret hosting og opdatering  ... av den

Tilmeldt 18. Feb 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias,

Har du forsøgt dig hos Shopifys 24/7 chat funktion eller hos din theme developer?
Jeg har personligt haft held med begge løsninger, til mindre og lidt større opgaver - og endda helt gratis :-)

Held og lykke med projektet

Mvh

Jonas

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Tak for anbefalingen!

Hej Anders S,

Hvad "en fair pris" er kommer naturligvis an på, hvad man sammenligner med.

Sammenlignet med prisniveauet herinde virker 30.000 højt.

Sammenlignet med andre udbydere, der leverer samme ydelse og kvalitet, er 30.000 faktisk en ganske fair pris.

Fsva hosting er de 10.000 en pakkepris, der dækker hosting, opdateringer og support, og som i øvrigt er valgfri - kunden kan frit vælge at hoste hos Unoeuro eller Hosting4Real for egen regning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)